آکادمی ICF مارکت
اولین مرکز آموزش ولوم تریدینگ در ایران

آن را دوباره زنده کنید

آن را دوباره زنده کنید

عصر بخیر.در اینجا آنچه شما باید بدانید برای پایان دادن به روز خود است.

  • لهستان برای آزاد کردن پلنگ ها به آلمان فشار می آورد.
  • داده های منطقه یورو امیدهای فرود نرم را افزایش می دهد.
  • Ferrari looks to make even its electric cars purr.

اولاف شولز ممکن است قصد دارد نقاط خود را در پلنگ ها برای اوکراین تغییر دهد.

  • مردم گفتند که آلمان به محض چهارشنبه به تصویب لهستان می پردازد تا مجدداً مخازن پلنگ ساخته شده از آلمانی خود را به اوکراین بپردازد.
  • لهستان به طور رسمی از شولز خواستار پیشروی لازم امروز شد و به فشار صدراعظم برای تأیید اعطا افزود.
  • #FreetHeLeopards فراخوان تجمع از اوکراین در رسانه های اجتماعی است.به نظر می رسد دبیرکل ناتو ، جنس استولتنبرگ در هیئت مدیره قرار دارد - حتی اگر او عکسی از خودش را در لباس های چاپی پلنگ منتشر نکرده باشد.وی گفت که نیاز فوری است و اطمینان دارد که به زودی راه حلی وجود خواهد داشت.
  • در مورد ناتو ، فنلاند پس از مواجهه با همسایه خود با مقاومت تازه ای از رئیس جمهور ترکیه اردوغان ، این ایده را برای جدا کردن بالقوه از کاربرد خود از سوئد شناور کرد.

چه چیز دیگری اتفاق می افتد

The euro-area economy may achieve a soft landing, an encouraging bunch of PMI gauges suggested. The composite index rose to 50.2 in January, better than expected and in expansionary territory for the first time since June. Services led the way, but the factory sector also improved.

داده های انگلیس کمتر مثبت بود.شرکت ها از زمان شروع بیماری همه گیر ، با سرعت ترین سرعت کاهش یافتند و کسری بودجه دولت به یک سوابق گسترش یافت و به شواهدی از رکود کم عمق افزود.

عناوین بیشتر:

  • توییتر به دلیل عدم پرداخت اجاره در فضای اداری خود ، در لندن و در سانفرانسیسکو با دو لباس مورد برخورد قرار گرفت.
  • مشاورین Begbies Traynor گفتند که تعداد مشاغل انگلیس در معرض خطر شلوغی بیش از یک سوم در پایان سال گذشته افزایش یافته است.

نظر

آندریاس کلوت می نویسد: "اولاف شولز در مورد تانک های لئوپارد 2 سؤالاتی راجع به قابلیت اطمینان آلمان به عنوان یک متحد ایجاد می کند.این کشور خود را به طور فزاینده ای منزوی می کند و حتی خود و حزب خود را در دولت آلمان منزوی می کند.اگر شولز این کار را ادامه دهد ، او به عنوان صدراعظم شکست می خورد.

امکانات

For 8,000 cystic fibrosis sufferers in the UK, Kaftrio is a miracle drug. For the cash-strapped NHS, it’s a foretaste of an unaffordable future. Kaftrio alone could add hundreds of millions to its £180 billion annual bill. Read more about the government’s brutal choice: raise taxes, cut free services, scrap other departments—or watch the health service break.

کریس جی راتکلیف/بلومبرگ

راستی

چگونه می توانید یک فراری برقی صدا کنید ، خوب ، یک فراری؟پاسخ ممکن است در ثبت اختراع کشف شده توسط کارگزار Oddo BHF باشد.این نشان می دهد که EVS Supercar Maker دارای نویز موتور متمایز است که با تقویت صدا از یک یا چند موتور برقی روی تخته قبل از بازگرداندن غرش از قسمت عقب خودرو ایجاد می شود.خوب به نظر می رسد ، اگرچه در حال حاضر ، فراری در مورد آن ساکت است.

نامزدهای اسکار خارج از کشور است و همه چیز همه جا همه به یکباره در انتخابات خود برای 11 دسته از آنها زندگی می کند.سایر مدعیان برای بهترین تصویر شامل Top Gun: Maverick ، Avatar: Way of Water ، Banshees of Inisherin و Fabelmans.آستین باتلر در الویس و برندان فریزر در نهنگ از جمله بهترین بازیگر نقش اول مرد هستند ، در حالی که میشل یو و کیت بلانشت از بهترین نامزدهای بازیگر زن هستند.این مراسم در 12 مارس برگزار می شود.

Stephanie Hsu, Michelle Yeoh and Ke Huy Quan in Everything Everywhere All At Once. Allyson Riggs/A24/AP
آغاز ثبت نام ولوم تریدینگ پیشرفته
ترتیبی که برای خواندن این مقالات به شما پیشنهاد می کنیم:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاه ها (0)

    هنوز دیدگاهی ثبت نشده
    اولین باش
ثبت دیدگاه
با تشکر از نظرات شما