آکادمی ICF مارکت
اولین مرکز آموزش ولوم تریدینگ در ایران

یک بحران هویت

یک بحران هویت

نیکولا استورژون نامی را برای خودش به عنوان یک فویل لیبرال به دولت محافظه کار انگلستان ساخته است.

از آنجا که نخستین وزیر اسکاتلند از سال 2014 ، او حریف دیرینه Brexit بود - همانطور که خروج انگلیس از اتحادیه اروپا شناخته شده است - نسبت به همتای خود در مورد همه گیر نسبت به همتای انگلیس نگرش محتاط تر کرد و با تأکید بر اینکه اسکاتلند از پناهندگان استقبال می کند ، از پناهندگان استقبال می کند.واد

خواندن کلیدی:

  • Sunak Feud اسکاتلند را با قانون برابری جنسیتی وتو تشدید می کند
  • حمایت از استقلال اسکاتلند افزایش می یابد با افزایش ایستادن انگلیس
  • دادگاه عالی انگلیس پیشنهاد اسکاتلند را برای رأی جدید استقلال از بین می برد
  • پیروزی اسپانیا برای حقوق transgender تقریباً کشور را از هم جدا کرد
  • Jibe Truss در Sturgeon Riles اسکاتلندی که به دنبال رأی استقلال هستند
  • چگونه می توان بحث در مورد حقوق transgender را درک کرد

آخرین نکته مشاجره یک درگیری بالقوه آسیب زا را ایجاد می کند ، نکته ای که او نمی تواند مطمئن باشد که از حزب ملی اسکاتلند سود خواهد برد.

دولت نیمه خودمختار Sturgeon در ادینبورگ ماه گذشته لایحه ای را تصویب کرد و این امر را برای افراد اسکاتلند ساده تر کرد که به طور قانونی جنسیت خود را تغییر دهند.دولت نخست وزیر ریشی سوناک دیروز آن را مسدود کرد و استورژون را وادار کرد که این اقدام را "حمله تمام عیار به پارلمان منتخب دموکراتیک ما" برند آورد.

این یک نشاط آشنا است.او در پاسخ به تصمیم دیوان عالی انگلیس در سال گذشته در پاسخ به اینكه دولت وی برای برگزاری همه پرسی دیگر در مورد استقلال ، از استدلال مشابهی استفاده كرد ، از استدلال مشابهی استفاده كرد.

واقعیت سیاسی حتی با کنار گذاشتن شایستگی های هر پرونده ، این است که افزایش تنش بین ادینبورگ و لندن ممکن است به هدف SNP برای دستیابی به یک اسکاتلند مستقل خدمت کند.

اما التهاب آنها قمار برای هر دو طرف است.

برای Sturgeon ، سؤال این است که آیا رأی دهندگان که نتوانستند در طول Brexit یا نخست وزیر فاجعه بار لیز خرپا به استقلال برگردند ، به حقوق transgender تجمع کنند.

سوناک ، که با اعتصاب ، رکود اقتصادی و یک بحران هزینه زندگی دست و پنجه نرم می کند ، می تواند با عمل سخت در یک مسئله فرهنگی داغ ، به یک هیجان به Tory Faithful اعتماد کند.با این حال ، یک بحران قانون اساسی که اواخر سال آینده به انتخابات انگلیس می رود ، آخرین چیزی است که وی به آن نیاز دارد.

SNP و Tories هر دو به ترتیب بیش از 15 و 12 سال از کار خسته به نظر می رسند.درگیری بر سر جنسیت هنوز ممکن است نهایی نهایی آنها باشد.- آلن کرافورد

حامیان اعتراض به لایحه اصلاح جنسیت در خارج از پارلمان اسکاتلند در 20 دسامبر. عکاس: جین بارلو/PA/AP عکس

اینجا را کلیک کنید تا امروز ساعت 9 صبح ET/2PM لندن در مورد افزایش هزینه های دفاعی در سراسر جهان ، به گفتگوی فضایی توییتر ما گوش دهید ، از جمله برنامه های آلمان برای تقویت هزینه های ارتش آن ، و چگونگی تغییر اتحادها.و اگر از این خبرنامه لذت می برید ، در اینجا ثبت نام کنید.

عناوین جهانی

تراژدی هوایی |وزیر داخلی اوکراین ، دنیس مونوسترسکی و مقامات ارشد در بین 18 نفر بودند که امروز در تصادف هلیکوپتر در شهر منطقه کیف بواری درگذشتند.مقامات گفتند که این تلفات شامل سه کودک و 29 نفر دیگر زخمی شدند که هواپیماهای خدمات اضطراری در نزدیکی مهد کودک و یک ساختمان آپارتمان چند طبقه پایین رفتند.

  • وزیر امور خارجه ترکیه ، Mevlut Cavusoglu فشار تازه ای را بر سوئد اعمال کرد تا بتواند عضویت ناتو را برای کسب عضویت در ناتو بدست آورد ، زیرا وی برای مذاکره در مورد فروش هواپیماهای جنگنده F-16 به ایالات متحده سفر کرد ، که ممکن است به تصویب ترکیه از گسترش اتحاد بستگی داشته باشد.
پرسنل امنیتی در صحنه تصادف در برواری شرکت می کنند.عکاس: Sergei Supinsky/Getty Images

بحث تانک |صدراعظم آلمانی اولاف شولز گفت که وی در حال مذاکره با متفقین است که به طور بالقوه تانک های سنگین را به اوکراین تأمین می کند ، اما هشدار داد که هرگونه اعلامیه ای باید با دیگران در قفل باشد.وی گفت: "ما هرگز به تنهایی نمی رویم."شولز تحت فشار متفقین برای ارسال تانک های پلنگ ساخته شده از آلمان به اوکراین است ، در حالی که نخست وزیر لهستان ماتئوس موراویکی که به تلویزیون بلومبرگ گفت ، او انتظار دارد اروپا 100 را برای کمک به دفاع در برابر تهاجم روسیه فراهم کند.

  • شولز همچنین گفت که او معتقد است اتحادیه اروپا می تواند از جنگ تجاری با ایالات متحده به دلیل یارانه های سبز معرفی شده توسط دولت بایدن جلوگیری کند.
  • صدراعظم گفت که وی مطمئن است که آلمان امسال از رکود اقتصادی خودداری می کند و اطمینان خاطر برای بزرگترین اقتصاد اروپا را ارائه می دهد زیرا با فشار انرژی روسیه روبرو می شود.
  • در اینجا مهمترین چیزها از مصاحبه آورده شده است.

هند ممکن است در حال حاضر از چین به عنوان پرمخاطب ترین کشور جهان در یک نقطه عطف پیشی گرفته باشد که برای نخست وزیر نارندرا مودی برای ایجاد شغل بیشتر و حفظ سرعت گسترش اقتصادی ، فوریت می افزاید.هند ، جایی که نیمی از جمعیت زیر 30 سال است ، قرار است در سالهای آینده سریعترین اقتصاد بزرگ جهان باشد.

پیوندهای فرسوده |صربستان ، به طور سنتی یکی از نزدیکترین متحدین اروپایی روسیه ، در تلاش است تا از مسکو فاصله بگیرد زیرا جنگ در اوکراین روابط آنها را تحت الشعاع قرار می دهد.در مصاحبه ای در بلگراد ، رئیس جمهور الکساندر ووسیچ ادعاهای سرزمینی ولادیمیر پوتین را در اوکراین رد کرد و پیش بینی کرد که "بدترین هنوز برای این درگیری" نیست.Vucic همچنین گفت که انجام اقدامات کوچک برای کاهش تنش با کوزوو واقع بینانه تر است.

بهترین نظر بلومبرگ

  • بنیانگذار واگنر کارآفرین مدل پوتین است: لئونید برشییدسکی
  • اروپا در حال پیروزی در جنگ زمستانی با شانس است: خاویر بلاس
  • اسکاتلند متمایل به مبارزه با قانون است: ترزا رافائل

با صدای بلند به نظر می رسد |مقام ارشد اقتصادی چین به مخاطبان میلیاردرهای بین المللی و بانکداران گفت که اقتصاد کشورش احتمالاً امسال پس از گذشت عفونت های Coronavirus به اوج خود ، به روند رشد پیش از منشأ خود باز خواهد گشت.معاون نخست وزیر لیو در سخنرانی در مجمع جهانی اقتصاد در داووس ، وی ابراز اطمینان از بازگشت به نرخ رشد نزدیک به 6 ٪ شاهد قبل از شوک Covid-19.

  • جنت یلن ، وزیر خزانه داری ایالات متحده ، امروز با لیو در زوریخ ملاقات کرد ، آخرین تلاش برای بهبود تماس و ارتباط بین دو رقیب جهانی پس از یک دوره افزایش تنش.
  • شما می توانید پوشش ما از سخنرانی ها و مصاحبه ها را در Davos در اینجا دنبال کنید.

توضیح دهنده هایی که می توانید استفاده کنید

  • کارشناسان شیلی از خطرات پیش بینی نشده در قانون اساسی هشدار می دهند
  • چرا شکارچی بایدن در اخبار واشنگتن برگشته است
  • مدعیان اصلی جایگزین رئیس جمهور برکنار شده ویتنام

خطرات پیونگ یانگ |تقریباً به همان سرعتی که یون سوک یول ، رئیس جمهور کره جنوبی هفته گذشته گفت که ممکن است کشور وی نیاز به دستیابی به سلاح های هسته ای داشته باشد ، دفتر وی توضیح داد که وی هیچ برنامه ای برای انجام این کار ندارد.ایالات متحده همچنین سؤالاتی را از خبرنگاران در مورد این اظهارات دور کرد.با این حال ، اظهار نظر یون نشان می دهد تنش های اساسی بین متحدین دیرینه در مورد چگونگی پاسخگویی به سرعت در بهبود قابلیت های هسته ای کره شمالی.

در روزهای هفته از ساعت 12 تا 1 بعد از ظهر ET ، با دیوید وستین در تلویزیون بلومبرگ و رادیو هوایی با دیوید وستین تنظیم کنید ، با یک ساعت دوم در رادیو بلومبرگ از 1 تا 2 بعد از ظهر ET.می توانید کانال های بلومبرگ و آنلاین را از اینجا تماشا و گوش دهید.

اخبار باید توجه داشته باشید

  • وزیر امور خارجه آمریكا ، آنتونی بلینكن گفت كه ایران شانس بازگشت به توافق هسته ای با ایالات متحده را رد كرد و وی مجدداً تأكید كرد كه توافق نامه جدید دیگر اولویت دولت بایدن نیست.
  • سخنگوی مجلس ، کوین مک کارتی خواستار مذاکره بین دموکرات ها و جمهوریخواهان در مورد یک برنامه مالی از جمله افزایش بدهی فدرال ایالات متحده شد ، در حالی که کاخ سفید رد خود را از چنین مذاکرات تکرار کرد.
  • معاون نخست وزیر نخست وزیر ، ریچارد مارلز گفت ، نخستین هلیکوپترها در ناوگان جدید استرالیا از بلک هاوکس طراحی شده توسط ایالات متحده ، تا پایان سال وارد می شوند و روابط امنیتی بین کانبرا و واشنگتن را تقویت می کنند.
  • زنان به ویژه احتمالاً در برابر برنامه های بازنشستگی رئیس جمهور فرانسه امانوئل ماکرون به عنوان پرانتز کشور برای اعتصابات سراسر کشور در مورد پیشنهادات فردا بسیج می شوند.
  • رئیس جمهور کنگو ، فلیکس تشیزدی ، رئیس جمهور کنگو در داووس گفت ، حمایت از گروه های مسلح در جمهوری دموکراتیک شرقی کنگو مانع توسعه اقتصادی در منطقه است.

و سرانجام ... برای بسیاری از روس های جوان ، تحریم هایی که روابط کشورشان را با جمعیت زیادی از اقتصاد جهانی قطع کرد ، دلیل خوبی برای ترک بود.برخی دیگر فرصتی تجاری در خروج مارک های خارجی دیدند.از آنجا که انزوای اقتصادی سوراخ های شکاف در زنجیره های تأمین را به جا گذاشته است ، مصرف کنندگان و کارآفرینان در حال یافتن راه های خلاقانه برای پر کردن آنها هستند.

یک فروشگاه دونات در یک مرکز خرید مسکو.عکاس: نانا هایتمن برای Bloomberg Businessweek
آغاز ثبت نام ولوم تریدینگ پیشرفته
ترتیبی که برای خواندن این مقالات به شما پیشنهاد می کنیم:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاه ها (0)

    هنوز دیدگاهی ثبت نشده
    اولین باش
ثبت دیدگاه
با تشکر از نظرات شما