با سلام
من دیتا ریتمیک مجددا ریجیستر کردم 14 روز اعتبار داره ولی نینجا رو باز می کنم این پیغام میاد
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🤝 **با عرض سلام و احترام،**
🛠️ **ما پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market هستیم** و از اینکه با ما تماس گرفتید و تیکت پشتیبانی فنی خود را ارسال
کردید، سپاسگزاریم. 🙏
✅ **سپاس از عکس ارسالی حضرت عالی، با بررسی انجام شده شما 2 سیستم تعریف شده در سایت ما دارید.
بفرمایید برای سیستم اول یا سیستم دوم درخواست لایسنس را ارسال کردید؟
⏳ با تشکر از صبر و شکیبایی شما، امیدواریم که بتوانیم به شما کمک کنیم تا تجربهی موثر و مفیدی را در آکادمی
ICF Market داشته باشید.
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🌐 **با احترام،**
🛠️ **تیم پشتیبانی
فنی آکادمی ICF Market**
با سلام و خسته نباشید
بله من درخواست دو عدد لایسنس یکی بر روی سیستم و یکی بر روی لپ تاپ داده ام و تایید شده و نصب هم شده ولی روی هیچ کدام از آنها تعویض ویندوز نداشته ام اما می بینم پیغام لایسنس بر روی سیستم ظاهر می شود.
با تشکر
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🤝 **با عرض سلام و احترام،**
🛠️ **ما پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market هستیم** و از اینکه با ما تماس گرفتید و تیکت پشتیبانی فنی خود را ارسال
کردید، سپاسگزاریم. 🙏
✅ **سپاس از توضیحات حضرت عالی، بله متوجه فرمایشات شما شدم. لطفا بفرمایید که سیستم اول این ارور را دریافت کردید یا سیستم دوم یا هر 2 تا سیستم ؟
⏳ با تشکر از صبر و شکیبایی شما، امیدواریم که بتوانیم به شما کمک کنیم تا تجربهی موثر و مفیدی را در آکادمی
ICF Market داشته باشید.
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🌐 **با احترام،**
🛠️ **تیم پشتیبانی
فنی آکادمی ICF Market**
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🤝 **با عرض سلام و احترام،**
🛠️ **ما پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market هستیم** و از اینکه با ما تماس گرفتید و تیکت پشتیبانی
فنی خود را ارسال کردید، سپاسگزاریم. 🙏
✅ **سپاس
از توضیحات حضرت عالی،
📣 لایسنس جدید نینجا تریدر
برای سیستم اول شما، در پروفایل شما در وب سایت ما آپلود شد!
👌 بعد از استخراج (Extract) فایل
با استفاده از نرمافزارهای WinRAR یا 7-Zip،
لطفاً محتویات را در مسیر زیر کپی کنید:
📂 مسیر کپی:
C:\Users\نام
سیستم شما\Documents\NinjaTrader
8\bin\Custom
⏳ با تشکر از صبر و شکیبایی شما، امیدواریم که بتوانیم به شما کمک کنیم تا تجربهی موثر و مفیدی را در آکادمی
ICF Market داشته باشید.
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🌐 **با احترام،**
🛠️ **تیم پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market**
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🤝 **با عرض سلام و احترام، **
🛠️ **ما پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market هستیم** و از اینکه با ما تماس گرفتید و تیکت پشتیبانی
فنی خود را ارسال کردید، سپاسگزاریم. 🙏
✅ **خوشحالیم که توانستیم راهنمای حل مشکل شما عزیز دل باشیم.
⏳ با تشکر از صبر و شکیبایی شما، امیدواریم که بتوانیم به شما کمک کنیم تا تجربهی مؤثر و مفیدی را در آکادمی
ICF Market داشتهباشید.
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🌐 **با احترام، **
🛠️ **تیم پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market**