با سلام . من در درس اول ک مهندس در مورد ریتمیک توضیح میدن ک باید چارت باز کنیم و بعدش روی اندیکاتور بزنیم و یک hardware بهموم میداد مال من همچین بیامی نمیومد و اصلا hardwareمال من نداده بود و حالا ک کلا روی اندیکاتور میزنم نینجا کلا بسته میشه و مشکل احساس میکنم از اون جایی باشه که توی بنل کاربریم توی قسمت نرم افزارها و دوره های من و بعدش فعالسازی و ایجاد لایسنس مال من کد ماشین بروگرام شخصی خود رو ک میگه وارد و من چون از قبل برای نینجای قبلیم درخواست داده بودم همون توی بنل کاربریم هست و من همون لایسنس رو وارد کردم . حالا من باید چیکار کنم ک نینجام روی اندیکاتور میزنم خواموش میشه . و چجوری کد ماشین بروگرام وارد کنم و چجوری باید لایسنس بگیرم ؟؟؟؟
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🤝 **با عرض سلام و احترام،**
🛠️ **ما پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market هستیم** و از اینکه با ما تماس گرفتید و تیکت پشتیبانی فنی خود را ارسال
کردید، سپاسگزاریم. 🙏
✅ **لطفا یک عکس از چارت زمانی که آیکون نینجا تریدر فعال نیست ارسال بفرمایید تا بتوانیم بهتر شما را راهنمایی بکنیم.
ضمنا آیا سیستم شما عوض شده است؟ اگر خیر با همان لایسنس قبلی می توانید استفاده کنید.
ضمنا نیازی به درخواست لایسنس برای دیتا ریتمیک نیست.
⏳ با تشکر از صبر و شکیبایی شما، امیدواریم که بتوانیم به شما کمک کنیم تا تجربهی موثر و مفیدی را در آکادمی
ICF Market داشته باشید.
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🌐 **با احترام،**
🛠️ **تیم پشتیبانی
فنی آکادمی ICF Market**
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🤝 **با عرض سلام و احترام، **
🛠️ **ما پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market هستیم** و از اینکه با ما تماس گرفتید و تیکت پشتیبانی
فنی خود را ارسال کردید، سپاسگزاریم. 🙏
✅ **سپاس از توضیحات حضرتعالی،
پوزش بنده را بابت تاخیرگویی در پاسخ به جنابعالی پذیرا باشید.
طبق بررسی انجام شده بر روی عکس های ارسالی حضرت عالی،
لطفا یک بار سیستم را ریستارت بفرمایید، تا آخرین ارور برطرف شود، در صورت عدم موفقیت لطفا یک بار دیگه به صورت کامل نینجا تریدر را پاک بفرمایید و مجدد از ابتدای امر نصب بفرمایید و نتیجه را اطلاع دهید.
⏳ با تشکر از صبر و شکیبایی شما، امیدواریم که بتوانیم به شما کمک کنیم تا تجربهی مؤثر و مفیدی را در آکادمی
ICF Market داشتهباشید.
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🌐 **با احترام، **
🛠️ **تیم پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market**
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🤝 **با عرض سلام و احترام، **
🛠️ **ما پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market هستیم** و از اینکه با ما تماس گرفتید و تیکت پشتیبانی
فنی خود را ارسال کردید، سپاسگزاریم. 🙏
✅ **سپاس از توضیحات حضرتعالی،
📣 لایسنس جدید نینجا تریدر در پروفایل شما در وبسایت ما آپلود شد!
👌 بعد از استخراج (Extract) فایل با استفاده از نرمافزارهای WinRAR یا 7-Zip، لطفاً محتویات را در مسیر زیر کپی کنید:
📂 مسیر کپی:
C:\Users\نام سیستم شما\Documents\NinjaTrader 8\bin\Custom
⏳ با تشکر از صبر و شکیبایی شما، امیدواریم که بتوانیم به شما کمک کنیم تا تجربهی مؤثر و مفیدی را در آکادمی ICF Market داشتهباشید.
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🌐 **با احترام، **
🛠️ **تیم پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market**