🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🤝 **با عرض سلام و احترام، **
🛠️ **ما پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market هستیم** و از اینکه با ما تماس گرفتید و تیکت پشتیبانی
فنی خود را ارسال کردید، سپاسگزاریم. 🙏
✅ **سپاس از توضیحات حضرتعالی و پوزش بابت تاخیر در پاسخگویی؛
لطفا بررسی کنید که گزینه تیک ریپلی فعال باشد و حداقل تعداد روز لود شده در بخش days load
در کنسول data series
3 باشد.
برای فعال سازی گزینه تیک ریپلی اقدامات زیر را بررسی کنید.
وارد کنسول اصلی نینجا تریدر بشوید:
Tools > Options menu, and under the Market data category, check "Show Tick Replay
⏳ با تشکر از صبر و شکیبایی شما، امیدواریم که بتوانیم به شما کمک کنیم تا تجربهی مؤثر و مفیدی را در آکادمی ICF Market داشتهباشید.
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🌐 **با احترام، **
🛠️ **تیم پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market**