سلام وقت بخیر
من بعد از مدتی که روی نینجا کار نمیکردم اخیرا اکانت سی روزه ساختم و نینجا هم متصل شد اما به منوی اندیکاتور که میخوام وارد بشم پیام فارسی مشکل لایسنس ظاهر میشه و نینجا رو میبنده نه سیستم و نه قطعات هم تغییری نداشته اند ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🤝 **با عرض سلام و احترام، **
توجه:با توجه به حجم پیام های ارسالی به بخش پشتیبانی و رسیدگی به آنها زمان بر
است لطفا تا دریافت پاسخ 24 ساعت منتظر بمانید.
🛠️ **ما پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market هستیم** و
از اینکه با ما تماس گرفتید و تیکت پشتیبانی فنی خود را ارسال کردید،
سپاسگزاریم. 🙏
✅ **سپاس از توضیحات حضرتعالی،
لطفا فایل های مربوط به ورژن قبلی icf-vf را مطابق عکس ضمیمه شده پاک بفرمایید و فایل جدید اندیکاتور icf-vf را نصب کنید و درخواست لایسنس دهید.
اگر سوال یا
مشکلی دارید خوش حال می شویم مجدد با ما درمیان بگذارید.
⏳ با تشکر از صبر و شکیبایی شما، امیدواریم که بتوانیم به شما کمک کنیم تا تجربهی مؤثر و مفیدی را در آکادمی ICF Market داشتهباشید.
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🌐 **با احترام، **
🛠️ **تیم پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market**
با عرص سلام در صورت امکان به صورت نوشتاری توضیح بدید چون ضاهرا چند عکس آپلود شده ولی فقط یک عکس به نمایش در میاد
با تشکر
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🤝 **با عرض سلام و احترام، **
توجه:با توجه به حجم پیام های ارسالی به بخش پشتیبانی و رسیدگی به آنها زمان بر
است لطفا تا دریافت پاسخ 24 ساعت منتظر بمانید.
🛠️ **ما پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market هستیم** و
از اینکه با ما تماس گرفتید و تیکت پشتیبانی فنی خود را ارسال کردید،
سپاسگزاریم. 🙏
✅ ** خیر با بررسی انجام شده صرفا یک عکس برای شما آپلود شده است و مشکل خاصی نیست.
صرفا طبق دستور العمل فایل های قدیمی را دانلود و فایل های جدید رو نصب و درخواست لایسنس بدید.
اگر سوال یا
مشکلی دارید خوش حال می شویم مجدد با ما درمیان بگذارید.
⏳ با تشکر از صبر و شکیبایی شما، امیدواریم که بتوانیم به شما کمک کنیم تا تجربهی مؤثر و مفیدی را در آکادمی ICF Market داشتهباشید.
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🌐 **با احترام، **
🛠️ **تیم پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market**
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🤝 **با عرض سلام و احترام، **
توجه:با توجه به حجم پیام های ارسالی به بخش پشتیبانی و رسیدگی به آنها زمان بر
است لطفا تا دریافت پاسخ 24 ساعت منتظر بمانید.
🛠️ **ما پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market هستیم** و
از اینکه با ما تماس گرفتید و تیکت پشتیبانی فنی خود را ارسال کردید،
سپاسگزاریم. 🙏
Documents\NinjaTrader 8\bin\Custom
اگر سوال یا مشکلی دارید خوش حال می شویم مجدد با ما درمیان بگذارید.
⏳ با تشکر از صبر و شکیبایی شما، امیدواریم که بتوانیم به شما کمک کنیم تا تجربهی مؤثر و مفیدی را در آکادمی ICF Market داشتهباشید.
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🌐 **با احترام،
🛠 تیم پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market
سلام با تشکر از شما
فایل ها پاک شد، ورژن جدید ICF-VF از کجا باید دانلود شود؟ چون فایل نصبی موجود در صفحه اندیکاتور برای 1402/03/29 می باشد که قبلا دانلود و نصب بوده است که فرمودید پاک بشند. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🤝 **با عرض سلام و احترام، **
توجه:با توجه به حجم پیام های ارسالی به بخش پشتیبانی و رسیدگی به آنها زمان بر
است لطفا تا دریافت پاسخ 24 ساعت منتظر بمانید.
🛠️ **ما پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market هستیم** و
از اینکه با ما تماس گرفتید و تیکت پشتیبانی فنی خود را ارسال کردید،
سپاسگزاریم. 🙏
✅ **سپاس از توضیحات حضرتعالی،
برای سهولت در نصب مجدد فایل آپدیت را به صورت فایل نصبی آماده کردیم تا بتوانید به راحتی مجدد نصب کنید.
برای جلوگیری از هرگونه اشتباه و تشابه اسمی در فایل های نصبی لطفا تمامی فایل های قبلی را از سیستم خود پاک بفرمایید.
اگر سوال یا
مشکلی دارید خوش حال می شویم مجدد با ما درمیان بگذارید.
⏳ با تشکر از صبر و شکیبایی شما، امیدواریم که بتوانیم به شما کمک کنیم تا تجربهی مؤثر و مفیدی را در آکادمی ICF Market داشتهباشید.
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🌐 **با احترام، **
🛠️ **تیم پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market**
سلام و درود
من اولین نسخه معرفی شده VF رو خریداری کردم که اون موقع برای دانشجویان قدیمی آکادمی 10 دلار بود. الان مجدد قصد استفاده دارم منتها هنگامی که روی اندیکاتور کلیک میکنم از نینجا بیرون میپره. نرم افزار قبلی رو هم پاک کردم و مججدا نصب کردم ولی برای دریافت لایسنس به مشکل خوردم. لطفا لایسنس جدید برای من بفرستید. سپاس
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🤝 با عرض سلام و احترام،
توجه: با توجه به حجم بالای پیامهای ارسالی به بخش پشتیبانی و زمانبر بودن رسیدگی به آنها، لطفا تا دریافت پاسخ، ۲۴ ساعت صبر کنید.
🛠 ما تیم پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market هستیم و از اینکه با ما تماس گرفته و تیکت پشتیبانی فنی خود را ارسال کردهاید، سپاسگزاریم. 🙏
✅ از توضیحات شما سپاسگزاریم،
لطفا طی یک تیکت جداگانه برای درخواست خود به ما پیام ارسال کنید، همچنین با فایل های جدید که دانلود و نصب کردید کد ملی را جهت درخواست لایسنس برای ما توسط icf cli.exe ارسال نمایید.
اگر سوال یا مشکلی دارید، خوشحال میشویم که مجدداً با ما در میان بگذارید.
⏳ با تشکر از صبر و شکیبایی شما، امیدواریم که بتوانیم به شما کمک کنیم تا تجربهای مؤثر و مفید در آکادمی ICF Market داشته باشید.