سلام من نینجا رو پاک کردم دوباره نصب کردم لایسنس رو از پنلم دانلود کردم کات کردم تو کاستم نینجا و چارت نینجا رو که باز کردم سیستم نینجا پیام میده که کد ماشین شما اکسپایر شده چه باید کرد ممنون میشم راهنمای بفرماییدسلام من نینجا رو پاک کردم دوباره نصب کردم لایسنس رو از پنلم دانلود کردم کات کردم تو کاستم نینجا و چارت نینجا رو که باز کردم سیستم نینجا پیام میده که کد ماشین شما اکسپایر شده چه باید کرد ممنون میشم راهنمای بفرمایید
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
🤝 با عرض سلام و احترام،
توجه: با توجه به حجم بالای پیامهای ارسالی به بخش پشتیبانی و زمانبر بودن رسیدگی به آنها، لطفا تا دریافت پاسخ، ۲۴ ساعت صبر کنید.
🛠 ما تیم پشتیبانی فنی آکادمی ICF Market هستیم و از اینکه با ما تماس گرفته و تیکت پشتیبانی فنی خود را ارسال کردهاید، سپاسگزاریم. 🙏
✅ از توضیحات شما سپاسگزاریم،
*****
لایسنس نینجا تریدر جدیدی در پروفایل شما در وب سایت ما آپلود شد!
🗝 برای دانلود لطفا وارد پروفایل شخصی خود در سایت آکادمی ICF Market شوید،
👉 سپس مسیر زیر را جهت دانلود فایل لایسنس پیش روید:
1️⃣ با کلیک روی نام و نام خانوادگی خود، به بخش نرم افزار و دوره های من بروید.
2️⃣ در بخش دوره های من دوره تخصصی ولوم تریدینگ (آشنایی با ولوم تریدینگ حرفه ای - دوره ولوم تریدینگ) بر روی دکمه فعال سازی و ایجاد لایسنس کلیک کنید.
3️⃣ در صفحه جدید بعد از لایسنس اسپات پلیر، در بخش فعال سازی نرم افزار، دقیقا سمت چپ لایسنس به رنگ سبز قابل دانلود خواهد بود.
👌 بعد از استخراج (Extract) فایل با استفاده از نرمافزارهای WinRAR یا 7-Zip، لطفاً محتویات را در مسیر زیر کپی کنید:
📂 مسیر کپی:
C:\Users\نام سیستم شما\Documents\NinjaTrader 8\bin\Custom
-----------------------------
اگر سوال یا مشکلی دارید، خوشحال میشویم که مجدداً با ما در میان بگذارید.
⏳ با تشکر از صبر و شکیبایی شما، امیدواریم که بتوانیم به شما کمک کنیم تا تجربهای مؤثر و مفید در آکادمی ICF Market داشته باشید.