آکادمی ICF مارکت
اولین مرکز آموزش ولوم تریدینگ در ایران

یک ذوب ایالات متحده و چین

یک ذوب ایالات متحده و چین

نخبگان تجارت جهان ممکن است این هفته در داووس سرگرم کننده باشند ، اما چند ساعت با قطار در زوریخ فاصله داشت که مهمترین روابط اقتصادی جهان در حال پیگیری بود.

جنت یلن ، وزیر خزانه داری ایالات متحده و معاون نخست وزیر چین لیو که دیروز سه ساعت در آنچه که واشنگتن مذاکرات "صریح ، اساسی و سازنده" نامید ، ملاقات کرد.پکن آن را "حرفه ای ، عمیق ، صادق و عملی" توصیف کرد.

خواندن کلیدی:

  • یلن ، لیو از پخش شکایات خودداری می کند زیرا تن ایالات متحده و چین گرم می شود
  • آمریكا و چین برای جلوگیری از بدتر شدن تنش ها ، بیشتر صحبت می كنند
  • مذاکرات دفاعی ایالات متحده و چین دو ماه پس از جلسه Biden-XI متوقف شد
  • ایالات متحده ، تایوان برای انجام مذاکرات تجاری در تایپه به دلیل مخالفت با چین

این نشست در یک زمان بحرانی - با رکود اقتصادی بالقوه امسال - سرنوشتی که با ظهور چین از سیاست های سخت کاوید می تواند کوسن شود ، برگزار شد.

این دو در مورد تورم ، تلاش های ایالات متحده برای محدود کردن دسترسی چین به فناوری نیمه هادی و نگرانی های مربوط به کشورهای به شدت بدهکار در بازار نوظهور.

هیچ موفقیت بزرگی وجود نداشت ، اما این جلسه - پس از مذاکرات بین روسای جمهور جو بایدن و شی جینپینگ در بالی دو ماه پیش - پس از سالها بدتر شدن تنش ها پیشرفت کرد.

در حقیقت ، چنان خوب پیش رفت که لیو و یلن در هنگام استراحت قهوه با هم کنار رفتند ، فقط توسط مترجمان همراه بودند و به گفته یک مقام آمریکایی ، بسیاری از خارق العاده ترین مسائل را بدون نیاز به دستیاران مورد بحث قرار دادند.

در بیانیه های پس از آن ، دو طرف بر حوزه های توافق تأکید کردند ، از جمله نیاز به "تقویت بیشتر ارتباطات پیرامون مسائل کلان اقتصادی و مالی".تیم یلن گفت که وی به دنبال سفر مورد انتظار وزیر امور خارجه آنتونی بلینکن ، در اواخر سال جاری به پکن سفر خواهد کرد.

تعداد زیادی چین و ایالات متحده هنوز در مورد آنها موافق نیستند ، از جمله تایوان و تعرفه.اما به نظر می رسد که اختلال عملکردی که سالهاست روابط را مشخص کرده است ، در حال حاضر در آینه عقب قرار دارد.

و این چیزی است که رهبران تجارت در داووس زمان نان تست را پیدا می کنند.- بیل Faries

دیروز لیو با یلن.عکاس: Sebastien Bozon/AFP/Getty Images

اینجا را کلیک کنید تا دیروز به مکالمه فضایی توییتر ما در مورد افزایش هزینه های دفاعی در سراسر جهان گوش دهید ، از جمله برنامه های آلمان برای تقویت هزینه های ارتش آن ، و چگونگی تغییر این اتحاد.و اگر از این خبرنامه لذت می برید ، در اینجا ثبت نام کنید.

عناوین جهانی

قدرت بیشتر |منابع می گویند که ایالات متحده قصد دارد حدود 100 وسیله نقلیه زره پوش Stryker را به عنوان بخشی از کمک های نظامی جدید به ارزش حدود 2.5 میلیارد دلار به اوکراین بفرستد و به سیستم سلاح های قدرتمند دیگری که قبلاً نیز از آن بازداشت شده بود ، افزود.این معامله ممکن است به عنوان بخشی از اعلامیه گسترده تر توسط متحدین سخت افزار جدید کیف در هنگام دیدار وزیران دفاعی در آلمان فردا رونمایی شود.

  • رئیس جمهور اوکراین ، ولدیمیر زلنسکی ، در مجمع جهانی اقتصاد برای متفقین تجدید نظر کرد تا مخازن نبرد ، توپخانه و موشک های دوربرد را تهیه کنند.

پیاده روی انبوه |اتحادیه های کارگری فرانسه قصد دارند امروزه بسیاری از کشور را به عنوان اعتراضات علیه اصلاحات پیشنهادی رئیس جمهور امانوئل ماکرون ، به حالت ایستاده اند.راه آهن ، مدارس ، بیمارستان ها و کنترل ترافیک هوا از جمله بخش هایی است که تحت تأثیر برنامه های دولت برای افزایش سن بازنشستگی به 64 نفر از 62 سالگی تحت تأثیر قرار می گیرند.

گردهمایی نخبگان مالی جهانی در این هفته در مورد خطرات یک مبارزه کنگره در حال افزایش در مورد محدودیت بدهی فدرال ایالات متحده هشدار داد.سناتور دموکرات ، جو مانچین گفت که او می خواهد حزب خود به دنبال معامله با جمهوریخواهان باشد تا از یک پیش فرض جلوگیری کند ، موقعیتی که او را به شدت با بایدن مغایرت می کند.

استعفای شوک |نخست وزیر نیوزیلند ، جکیندا آردن ، 42 ساله ، اعلام کرد که پیش از انتخابات عمومی در ماه اکتبر در یک استعفای شوک کناره گیری می کند.آردن ، که جوانترین رهبر زن جهان شد وقتی که در سال 2017 حزب کارگر را به قدرت رساند ، گفت که او انرژی یا الهام بخش برای انتخاب مجدد را ندارد.

  • در اینجا برخی از بزرگترین دستاوردهای آردن و برخی از نکات پایین وقت وی در دفتر آورده شده است.

بهترین نظر بلومبرگ

  • Ardern یک درس فروتنی به جهان می دهد: آندره پاپوک
  • بحران راه آهن نورد انگلیس هیچ شوخی نیست: متیو بروکر
  • استاد شلیک به خاطر "اسلام هراسی" به اسلام آسیب می رساند: حسین ابیش

بحران Heartland |ابراهیم ریزی ، رئیس جمهور سختگیر ایران ، به دلیل کمبود گاز برای گرم کردن خانه ها از جمله در محل تولد وی در استان شمال شرقی رضوی خراسان تحت آتش سوزی قرار دارد.این در حالی است که جمهوری اسلامی به دنبال سرکوب اعتراضات در مورد مرگ سپتامبر در بازداشت پلیس از 22 ساله مهسا امینی پس از بازداشت وی به اتهام نقض کد سخت لباس ایران است.

توضیح دهنده هایی که می توانید استفاده کنید

  • چرا اروپا بیش از یارانه های سبز آمریکا را گول می زند
  • بازگشایی چین افزایش نیازهای اقتصاد جهانی پرچمدار است
  • چقدر ازدواج همجنسگرا در هند می تواند قانونی شود

ایده احمقانه |رئیس جمهور برزیل ، لوئیز اینوسیو لولا دا سیلوا ، مزیت یک بانک مرکزی مستقل را زیر سوال برد و به یک شبکه تلویزیونی محلی گفت که این ایده که یک فرماندار مستقل آزادتر از آن است که وقتی رئیس جمهور منصوب شد "احمقانه" بود.بانک مرکزی تا زمان تصویب کنگره در سال 2021 ، استقلال رسمی نداشت ، اما در دو دوره اول لولا ، رئیس وقت موسسه ، هنریک میرلز ، گفت رئیس جمهور به وی آزادی تعیین سیاست های پولی داده است.

تلویزیون بلومبرگ و رادیو تعادل هوا با دیوید وستین در روزهای هفته از 12 تا 1 بعد از ظهر ET ، با ساعت دوم در رادیو بلومبرگ از 1 تا 2 بعد از ظهر ET.می توانید کانال های بلومبرگ و آنلاین را از اینجا تماشا و گوش دهید.

اخبار باید توجه داشته باشید

  • نزدیک به نیم میلیون کارگر آماده اعتصاب در اول فوریه هستند زیرا انگلیس با تشدید اقدامات صنعتی در تعدادی از بخش ها روبرو می شود.
  • کشاورزان پرو و سایر معترضین قصد دارند امروز در پایتخت ، لیما ، پس از چند هفته اعتراض در مناطق فقیر روستایی ، استعفای رئیس جمهور دینا بولوارت را نشان دهند.
  • انگلستان بلافاصله پس از مهلت مهلت تشکیل دولت واگذار شده امشب ، انتخابات را در ایرلند شمالی فراخوانی نخواهد کرد ، اما همه گزینه ها را با ادامه مذاکرات با اتحادیه اروپا در مورد وضعیت پس از Brexit منطقه در نظر می گیرد.
  • بایدن امروز برای بازدید از جوامع ویران شده در اثر طوفان و سیل برای ارزیابی نیاز به حمایت های اضافی فدرال به کالیفرنیا می رود.
  • سانسورهای چین می گویند که آنها گمانه زنی های آنلاین درباره Covid-19 را در مورد تعطیلات سال نو قمری آینده ، پیشنهاد می کنند که انتقاد از رسیدگی دولت از همه گیر را خنثی کند.و اینجا را کلیک کنید تا در مورد تنش هایی که در مورد ممنوعیت های سالانه در آتش بازی ایجاد شده است ، بخوانید.
  • به نظر می رسد وزیر امور خارجه افغانستان از حقوق زنان به عنوان یک تراشه چانه زنی برای کمک به مجازات استفاده می کند و به یک مقام سازمان ملل گفت که رهبران طالبان در حال حاضر انگیزه کمی برای تغییر مسیر دارند.

و سرانجام ... برای پیروزی در انتخاب مجدد در زمین لغزش در سال گذشته ، ران دسانتیس ، فرماندار فلوریدا ، قدرت یک گروه کلیدی از رای دهندگان - والدین را با انگیزه - در یک استراتژی که می تواند به خوبی در خدمت او باشد ، در صورتی که به طور گسترده ای برای رئیس جمهور در خدمت رئیس جمهور بود ، بهره برد.2024. مایکل اسمیت توضیح می دهد که چگونه رقیب احتمالی جمهوریخواه دونالد ترامپ توانست نفوذ خود را در مسابقات هیئت مدیره مدرسه محلی اعمال کند و برخی از مادران و پدران را متقاعد کند که او ارزش ها و نگرانی های آنها را در مورد آنچه در کلاسهای درس اتفاق می افتد به اشتراک می گذارد و سپس آن را برای سیاسی خود به دست می آورد.کسب کردن.

Desantisعکاس: جو رادل/گتی تصاویر
آغاز ثبت نام ولوم تریدینگ پیشرفته
ترتیبی که برای خواندن این مقالات به شما پیشنهاد می کنیم:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاه ها (0)

    هنوز دیدگاهی ثبت نشده
    اولین باش
ثبت دیدگاه
با تشکر از نظرات شما