آکادمی ICF مارکت
اولین مرکز آموزش ولوم تریدینگ در ایران

با نینجا تریدر 8 تحلیل کنید در متاتریدر حرفه ای ترید کنید

با نینجا تریدر 8 تحلیل کنید، در متاتریدر حرفه ای ترید کنید

همه ی شما حتما با متاتریدر برای معامله در فارکس آشنا هستید. حال کمی فراتر گام بردارید و از نینجا تریدر 8 برای تحلیل انواع حجم معاملات استفاده کنید. البته شما در متاتریدر نیز به اندیکاتور حجم معاملات دسترسی دارید اما دیتای آن مستقیما از بورس جهانی یا بازار فیوچرز تامین نمیشود.

مقایسه متاتریدر 4 و 5 با پلتفرم نینجا تریدر 

در نینجا تریدر 8 شما به اندیکاتور و ادونز حجم معاملات که مستقیما از فیوچرز دیتا دریافت میکنند، برای تحلیل دسترسی خواهید داشت.

شما میتوانید حتی در ایران به صورت رایگان از اندیکاتور و ادونز  (NT8 Add on) اوردر بوک و تایم اند سلز لیست در NinjaTrader 8 استفاده کنید.

شما میتوانید همزمان از نینجا تریدر 8 برای تحلیل حجمی،ولوم تریدینگ، و از MT4 برای معامله گری استفاده کنید.

همان طور که قبلا در مقایسه چارت نینجا تریدر یا متاتریدر مفصلا توضیح دادیم، ابزارهای معاملاتی فیوچرز در اختیار شما قرار می گیرد نه نماد های معاملاتی سهام ها ! (Stocks)

شما با فیلتر کردن حجم معاملات و مشاهده استاپ اوت (Stop Out)، قادر خواهید بود بهترین نقطه ورود درمارکت فارکس توسط MetaTrader با کمترین حد ضرر را انتخاب کنید.

مدیریت ریسک و حفظ سرمایه در فارکس، با همکاری NT8 و MT4 !

شما میتوانید براحتی با بررسی حجم معاملات و اوردر های اگرسیو در چارت فوت پرینت، میتوانید براحتی معامله خود را مدیریت کنید و از افزایش دراودان یا افت سرمایه جلوگیری کنید.

شما با بررسی اوردر بوک در نینجا تریدر 8 میتوانید مدیریت ریسک را بدرستی انجام دهید و تریلینگ استاپ در متاتریدر 4 و 5  انجام دهید.

شما میتوانید نقاط چرخش را بموقع شناسایی کنید و اگر مارکت از سفارشات Aggressive پیروی نکند بهتر است از پوزیشن ترید خارج شویم.

تمامی حرکات مارکت از جمله پولبک و اصلاح یا کورکشن که تشخیص آن در چارت کندل استیک نرم افزار MT4 و MT5 امکان پذیر نیست، در سیستم معاملاتی ولوم تریدینگ در NT8 امکان پذیر است.

مدیریت سرمایه و حفظ سرمایه در بازار فارکس بسیار مهم تر از کسب سود است.

در پایان میتوانیم بگوییم با تحلیل در فیوچرز برای بازار Forex، شما میتوانید براحتی ریسک به ریوارد مناسب انتخاب کنید با استاپ لاس بهینه !

 

 

آغاز ثبت نام ولوم تریدینگ پیشرفته
ترتیبی که برای خواندن این مقالات به شما پیشنهاد می کنیم:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاه ها (0)

    هنوز دیدگاهی ثبت نشده
    اولین باش
ثبت دیدگاه
با تشکر از نظرات شما