آکادمی ICF مارکت
اولین مرکز آموزش ولوم تریدینگ در ایران

معرفی ادونز رایگان ShortcutToolbar نینجا تریدر 8 + نحوه حذف اندیکاتور در NT8

معرفی ادونز رایگان ShortcutToolbar نینجا تریدر 8 + نحوه حذف اندیکاتور در NT8

ادونز ncatShortcutToolbarNT8، یک نوار ابزار میانبر است که بسیاری از امکانات گرافیکی که برای نمایش و کشیدن بر روی چارت در نینجا تریدر 8، برای شما کاربران و معامله گران آماده کردیم.

این اندیکاتور کمی با ادونز های نینجا تریدر 8 متفاوت است بطوری که بعد از نصب، بصورت خودکار در کنار هر چارتی که باز می کنید نمایش داده میشود.

نحوه نصب اندیکاتور ncatShortcutToolbar در نینجا تریدر 8 

ابتدا فایل ncatShortcutToolbarNT8.zip  را ازبخش نرم افزار وبسایت دانلود کنید.

سپس وارد منوی نینجا تریدر 8 بشوید و مسیر زیر را دنبال کنید :

Tools>import>Ninja Script Add-on

سپس مسیر ذخیره ی فایل ادونز ncatShortcutToolbar نینجا تریدر 8 که در بالا دانلود کردید را انتخاب کرده، اگر اولین باری است که شما ادونز یا اندیکاتور در نینجا تریدر 8 را نصب می کنید حتما با پیغام زیرروبه رو خواهید شد:

Warning !

“Using 3rd party Add-Ons has the potential to adversely impact the performance and stability of your Ninjatrader installation…”

پیام بالا در واقع اجازه برای نصب ادونز را از شما میگیرد که با انتخاب "Don’t show this “messege again"  وکلیک برای روی OK میتوانید ادامه دهید.

اگر نصب با موفقیت انجام شود شما با پیغام زیر مواجه خواهید شد.

“NinjaTrader successfully imported all scripts contained in the NinjaScript Archives Files.”

توجه : برای اینکه اندیکاتور نوار ابزار میانبر در NT8 بدرستی کارکند حتما لازم است یکبار نینجا تریدر 8 را کاملا ببندید و مجدد باز کنید.

خوب بعد از باز کردن مجدد نینجا تریدر 8 به سربرگ NEW رفته واز قسمت  "chart>Data Series" یک چارت جدید را باز کنید.

مشاهده می کنید که در سمت چپ هر چارتی که باز کنید، نوار ابزار در دسترس شماست و نیاز به اضافه کردن از بخش Indicators نیست!

البته شایداین یک نوار ابزار میانبر کاربردی برای شما باشد تا بتوانید هر ابزار گرافیکی که نیاز است بر روی چارت اعمال کنید، سریعا در دسترس شما قرار می گیرد.

نحوه حذف اندیکاتور در پلتفرم  NT8

ممکن است روزی بخواهید یکی از ادونز یا اندیکاتور هایی که قبلا نصب کرده ایدرا، در نینجا تریدر را حذف بکنید.

  • روش اول و البته نادرست !

میتوانید در ویندوز خود به مسیر  Documents\NinjaTrader 8\bin\Custom رفته و دنبال فایل های اندیکاتور یا ادونز بگردید و آن را مستقیما پاک کنید.

این کار باعث میشود برای اجرای مجدد نرم افزار نینجا تریدر به مشکل بخورید و فایل های کتابخانه با مشکل مواجه شود و NinjaTrader 8 بدرستی اجرا نشود.

  • روش دوم و البته اصولی !

نینجا تریدر 8 را اجرا کنید و به سربرگ Tools بروید و بر روی  Remove Ninja Script Assembly کلیک کنید تا لیست ادونزهای نصب شده برای شما نمایش داده شود.

در انتها به دنبال نام اندیکاتوری باشید که میخواهید آن را حذف کنید.سپس گزینه Remove را انتخاب کنید و تمام :)

برای اینکه تغییرات اعمال شود بهتر است یک بار مانند نصب ادونز، حتما لازم است یکبار نینجا تریدر 8 را کاملا ببندید و مجدد باز کنید.

خوب ممنونیم که تا پایان این آموزش ما را همراهی کردید.لطفا نظرات خود را برای ما برای هرچه بهتر شدن محتوای آموزشی وبسایت آکادمی icf مارکت فارسی ارسال کنید.

راستی داشت یادمون می رفت ! میتوانید از کلیدهای میانبر مانند F6 برای رسم خط افقی و F7 برای رسم خط عمودی، بجای استفاده از ادونز نوار ابزار میانبر ncatshortcutToolbar استفاده کنید:)

آغاز ثبت نام ولوم تریدینگ پیشرفته
ترتیبی که برای خواندن این مقالات به شما پیشنهاد می کنیم:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاه ها (3)

  1. احمد آرمات
    احمد آرمات
    سلام و خسته نباشی
    چرا فایل های نرم افزاری دانلود نمی شن
    • پشتیبان 2
      پشتیبان 2
      با سلام دقیقا بفرمایید کدام نرم افزار دانلود نمیشود تا بررسی شود با تشکر
  2. مجتبی
    مجتبی
    سلام خسته نباشید من یه سوالی داشتم بعضی مواقع خط وخطوطی که روی چارت میکشم یکم چارت من رو شلوغ میکنه ولی نمیخوام یکباره اونها رو حذف بکنم.روشی هست که بشه برای لحظه ای اونها رو مخفی کنم دوباره برگردونم ؟ یا بشه همه اونها رو با هم ذخیره کنم دوباره لود کنم ؟
ثبت دیدگاه
با تشکر از نظرات شما