آکادمی ICF مارکت
اولین مرکز آموزش ولوم تریدینگ در ایران

سیگنال فارکس با ولوم تریدینگ | بخش دوم

سیگنال فارکس با ولوم تریدینگ | بخش دوم

در این بخش، همانطور که در بخش اول مطرح شد مدیریت ریسک و مدیریت سرمایه را بررسی خواهیم کرد.

ابتدا به تفاوت قیمت بین جفت ارز در بروکر فارکس و نماد معاملاتی فیوچرز آن در نینجا ترید میپردازیم.

چراکه برای اگربخواهیم از فیوچرز برای سیگنال فارکس استفاده کنیم، باید بدانیم تفاوت قیمتی در cfd فارکس و فیوچرز آن چقدر است تا بتوانیم استاپ لاس کوچک انتخاب کنیم.

همچنین اگر بخواهیم از سفارشات دستوری Limit Orders بعنوان سیگنال فارکس در متاتریدر استفاده کنیم، برای انتقال اوردر از نینجا تریدر 8 به متاتریدر باید اختلاف قیمتی را بدانیم تا در قیمت درستی دستور گذاری کنیم.

با بررسی اجمالی میتوانیم بفهمیم که فیوچرز هر نماد معاملاتی فارکس چندان تفاوت قیمتی در پیپ (Pip) در متاتریدر و مارکت فارکس، تیک (Tick) در نینجا تریدر 8 و بازار فیوچرز ندارند.

پس شما میتوانید بدون هیچگونه نگرانی بابت مدیریت ریسک ، حدضرر تعیین کنید و بدون هیچ استرسی از فیوچرز سیگتال فارکس که در بخش اول بیشتر در مورد آن توضیح دادیم ترید کنید.

نقاط ورود با پرایس اکشن، تکنیکال یا با استراتژی ولوم تریدینگ ؟

اگر با نقاط ورود پرایس اکشن بخواهید وارد ترید بشوید، متوجه خواهید شد که تمامی این الگو و نقاط ورود و خروج همگی، دیر سیگنال صادر میکنند.

اگر میخواهید با تحلیل تکنیکال یا خط روند وارد معامله شوید، بدون شک احتمال شکست و خداحافطی  شما در بازار مالی افزایش پیدا می کند.

 نقاط ورود پرایس اکشن و تمامی اندیکاتورها در متاتریدر نمی تواند به شما سیگنال فارکس لحظه ای صادر کند.

مطمعنا شما هم تمامی نقاط ورود پیشنهادی بر اساس تکنیکال و پرایس اکشن را آزمون و خطا کرده اید! میتوان به جراعت گفت هیچکدام استراتژی استاپ لاس و تیک پرافیت در اختیار شما قرار نمیدهند.

ما در استراتژی ولوم تریدینگ با بررسی حجم معاملات و سفارشات با دسترسی به دیتای زنده مارکت فارکس و فیوچرز در اصلاح یا کورکشن قیمت وارد پوزیشن ترید میشویم با استاپ لاس حداقلی !

 

آغاز ثبت نام ولوم تریدینگ پیشرفته
ترتیبی که برای خواندن این مقالات به شما پیشنهاد می کنیم:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاه ها (0)

    هنوز دیدگاهی ثبت نشده
    اولین باش
ثبت دیدگاه
با تشکر از نظرات شما