آکادمی ICF مارکت
اولین مرکز آموزش ولوم تریدینگ در ایران

تفاوت تریدر حرفه ای با آماتور

تفاوت تریدر حرفه ای و آماتور

تریدر آماتور با رسم خطوط و نواحی که قیمت چندین بار تست کرده است آن را به عنوان ناحیه حمایتی یا مقاومتی مهم برای ورود انتخاب می کند.

تریدر آماتور به دلیل عدم دسترسی به ولوم و حجم معاملات اعتماد و اطمینان کافی برای ورود به ترید را ندارد.

آنها بیشتر توقع دارند تا اندیکاتور های رایگان برای آنها سیگنال و نقطه ورود و خروج را تعیین کنید

به راستی آیا اندیکاتور ها قابل اعتماد هستند ؟

پرسشی که همیشه یک معامله گر آماتور در ابتدای راه باید از خود بپرسد این است که، آیا میتوانم سرمایه خود را به دست indicators بسپارم و انتظار سود را داشته باشم ؟

متاسفانه خبری بدی در راه است ! مسیرتان تا به اینجای کار اشتباست! چراکه ورود به پوزیشن فروش یا Short بعد از شکستن خطوط حمایتی و مقاومتی استاپ و ریسک شما را برای ورود به معامله افزایش خواهد داد.

شما در تریدینگ اگر مدیریت سرمایه و مدیریت روانی انجام ندهید، بهتر است بگوییم این شغل برای شما پر استرس و خسته کننده خواهد شد.

نقطه ورود مناسب یکی از مهم ترین فاکتور هایی است که تفاوت بسزایی میان تریدر های آماتور و حرفه ای ایجاد می کند.

تریدر حرفه ای چگونه نقطه مناسبی برای ورود به روند بازار انتخاب میکنند؟

 معامله گران حرفه ای برای ترید از پلتفرمی که دارای ولوم و حجم معاملات و سفارشات است، استفاده میکنند.

آکادمی icf مارکت فارسی در دوره جامع ولوم تریدینگ  از نرم افزار معامله گری نینجا تریدر نسخه 8 در آموزش و معاملات خود استفاده و پیشنهاد میکند.

در نینجا تریدر با دسترسی به دیتای زنده قابل اعتماد که مستقیما از شرکت ارایه دهنده ی دیتا،CQG، دریافت میکند شما را در راه معامله گری حرفه ای کمک شایانی خواهد کرد.

تریدر موفق در فارکس و فیوچرز همیشه دارای استراتژی است.با دیدن سفارشات اگرسیو (Aggressive)، یعنی سفارشاتی که در مارکت به صورت زنده و کاملا واقعی اتفاق می افتد وارد معامله نمیشود!

تریدر های بزرگ طبق استراتژی با تست مجدد قیمت در محل اوردر های اگرسیو و بررسی اوردر های فیلتر شده، برای ورود به پوزیشن اقدام میکنند.

آنها با مشاهده اوردر های دستوری یا Limit Orders در اوردر بوک که مفصلا در ویدیو های آموزش اوردر بوک به آن پرداختیم، با شناسایی محدوده های خروج و ورود تریدر های جدید، 

با کمترین دراودان و کوچک ترین استاپ، به مارکت ورود میکنند.

یادآوری: طبق آنچه که در آموزش اودر بوک گفتیم، خریداران حاضر در اوردر بوک از سفارشات دستوری که در ستون راست به عنوان Sell Limit Orders قرار دارند، منتظر هستند تا اقدام به خرید میکنند.

در معاملات و تریدهایتان باید صبور باشید تا بتوانید مانند تریدر های بزرگ، در بهترین نقطه ورود کنید !

امیدوارم کمی دید شما نسبت به حرفه ای شدن در بازار مالی تغییر کرده باشد :)

دوره ولوم تریدینگ که برای شما هموطنان فارسی زبان آماده کردیم از تمامی چارتها، تمپلت هایی که ما استفاده می کنیم در دسترس شما قرار خواهد گرفت. فرصت را از دست ندهید !

 

آغاز ثبت نام ولوم تریدینگ پیشرفته
ترتیبی که برای خواندن این مقالات به شما پیشنهاد می کنیم:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاه ها (0)

    هنوز دیدگاهی ثبت نشده
    اولین باش
ثبت دیدگاه
با تشکر از نظرات شما