آکادمی ICF مارکت
اولین مرکز آموزش ولوم تریدینگ در ایران

بهترین استراتژی ترید بیت کوین با ولوم تریدینگ فیوچرز

استراتژی ترید بیت کوین با ولوم تریدینگ فیوچرز

خوب رسیدیم به پستی که بسیاری از همراهان و دنبال کنندگان آکادمی icf-market در مورد آموزش استراتژی ترید بیت کوین با ولوم تریدینگ فیوچرز از ما درخواست کرده بودند.

آموزش استراتژی ترید بیت کوین با ولوم تریدینگ فیوچرز

خوب در ابتدا، برای پاسخ به دوستانی که از ما می پرسند از کدام کریپتوکارنسی ها میتوانیم از استراتژی ولوم تریدینگ فیوچرز استفاده کنیم باید گفت که ما از فیوچرز بیت کوین در نینجا تریدر 8 برای ترید بیت کوین دلار (BTCUSD) در متاتریدر چه در متاتریدر 4 و چه در MT5 استفاده می کنیم.

حال بیاییم ببینیم میتوانیم با ولوم تریدینگ و اوردر فلو پامپ بیت کوین را به موقع تشخیص دهیم و همراه با روند صعودی بیت کوین فیوچرز ترید کنیم ؟

تفاوت فیوچرز بیت کوین نینجا تریدر 8 با بیت کوین دلار در متاتریدر

اگر چارت فیوچرز بیت کوین را در نینجا تریدر 8 نگاه کنیم، متوجه وجود گپ قیمتی می شویم! این گپ قیمتی در چارت عادی BTCUSD در متاتریدر و دیگر پلتفرم های تحلیل کریپتوکارنسی ها نیست.

دلیل این گپ قیمتی تعطیلی بازار قیوچرز است که در چارت کندل استیک جفت ارز بیت کوین دلار مشهود نیست و عملا وجود خارجی ندارد.

همچنین باید پذیرفت میان نماد معاملاتی بیت کوین دلار در متاتریدر و بیت کوین فیوچرز در نینجا تریدر 8 اختلاف قیمتی وجود دارد.

تفاوت بای لیمیت سل لیمیت در فیوچرز بیت کوین نینجا تریدر 8 با btcusd در متاتریدر 4

اختلاف قیمتی که میان فیوچرز بیت کوین نینجا تریدر 8 با btcusd در متاتریدر 4 در دستورگذاری بای لیمیت و سل لیمیت در پلتفرم ترید یعنی متاتریدر 4 و چه متاتریدر 5 لحاظ گردد.

یعنی در تعیین قیمت دقیق بای لیمیت و سل لیمیت این اختلاف قیمتی میان فیوچرز و کارنسی، باید با قیمت نهایی جمع گردد.

تحلیل بیت کوین نینجا تریدر 8 با استراتژی ولوم تریدینگ فارکس

ما با بررسی نواحی از مارکت که حجم معاملات روزانه فارکس و حجم سفارشات توسط استراتژی ولوم تریدینگ فارکس ، به حدی خاص فیلتر شده است میتوانیم نواحی حمایت و مقاومت بیت کوین را بدون هیچ گونه تاخیر بجای استفاده از تحلیل تکنیکال و پرایس اکشن و استفاده از اندیکاتور rsi، مشخص کنیم.

یکی از مهم ترین اصول در استراتژی ولوم تریدینگ فارکس، پیدا کردن قیمت هایی است که حجم معاملات در آن به شدت افزایش پیدا کرده است. ما به دنبال الگو کندل استیک و کندل شناسی نیستم، بلکه به دنبال کندل استیک هستیم که حجم معاملات در آن قابل توجه است.

با استفاده از حجم معاملات روزانه بیت کوین فیوچرز در استراتژی ولوم تریدینگ فارکس، نواحی حمایت و مقاومت بیت کوین را تشخیص داد که بوسیله آن میتوان با حداقل استاپ لاس در فیوچرز و مدیریت ریسک و مدیریت سرمایه دقیق با دستور بای لیمیت و سل لیمیت برای ترید بیت کوین در اصلاح قیمتی (کورکشن) میتوان وارد پوزیشن تریدشد.

در انتها برای اینکه خاطر نشان کنیم باید گفت، آکادمی icf مارکت فارسی به دلیل در دسترس بودن بیت کوین فیوچرز در نینجا تریدر 8 تنها این کریپتوکارنسی را مناسب با اوردر فلو و ولوم تریدینگ می داند.

بدون شک اگر فیوچرز اتریوم یا دیگر آلت کوین ها در فیوچرز نینجا تریدر 8 معامله شود، میتواند گزینه مناسبی برای تحلیل با ولوم تریدینگ فیوچرز باشد.

آغاز ثبت نام ولوم تریدینگ پیشرفته
ترتیبی که برای خواندن این مقالات به شما پیشنهاد می کنیم:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاه ها (0)

    هنوز دیدگاهی ثبت نشده
    اولین باش
ثبت دیدگاه
با تشکر از نظرات شما