آکادمی ICF مارکت
اولین مرکز آموزش ولوم تریدینگ در ایران

شناخت نمادهای معاملاتی فارکس در فیوچرز با نینجا تریدر 8

شناخت نمادهای معاملاتی فارکس در فیوچرز با نینجا تریدر 8

در این پست به بررسی نماد های معلاملاتی فارکس در فیوچرز توسط پلتفرم نینجا تریدر 8 می پردازیم. نمادهای فارکس که امکان دریافت دیتای لایو مارکت NT8 live makret data فیوچرز آن وجود دارد، برای تحلیل و ترید ما در فارکس و فیوچرز برای ما امتیاز محسوب میشود.

برای دسترسی به دیتای لایو و واقعی نماد معاملاتی فارکس در فیوچرز forex futures در NT8، با بررسی لینک https://ninjatrader.com/MDE از وبسایت اصلی نینجا تریدر، متوجه خواهید شد ماهانه ملزم به پرداخت 39 دلار و در اختیار داشتن حساب لایو برای تریدینگ هستید !

باید اعتراف کرد که این مبلغ با قیمت دلار امروز برای ایرانیان داخل کشور عملا امکان پذیر نیست:(

بنابراین تصمیم گرفتیم این امکان، یعنی دریافت دیتای زنده کلیه سفارشات و معاملات نماد های معاملاتی فارکس در فیوچرز، را برای ایرانیان داخل کشور فراهم کنیم.

آکادمی icf مارکت فارسی در دوره جامع ولوم تریدینگ به زبان فارسی به شما نحوه دریافت دیتای زنده جفت ارزهای فارکس را بصورت رایگان آموزش خواهد داد.

برای اینکه بتوانید در تحلیل و ترید جفت ارز های فارکس در فیوچرز استفاده کنید، میتوانید بصورت دمو و آزمایشی در نینجا تریدر 8 که مفصلا به آن خواهیم پرداختیم از market live data استفاده کنید.

البته برای دوستانی که میخواهند دیتای سهام ها و شاخص های بورس آلمان یعنی FGBL و FDAX را تحلیل و ترید بکنند باید هزینه ای جداگانه را بصورت ماهانه پرداخت کنند، که نمی توان آن را بصورت دمو و رایگان دریافت کرد.

نمادهای معاملاتی فارکس در فیوچرز که در نینجا تریدر 8 رایگان در دسترس وجود دارند کدامند ؟

در NinjaTrader 8 به سربرگ Tools بروید و در زیرمنو Instruments گزینه Futures را انتخاب کنید.

در لیست بالا تمامی شاخص های معاملاتی فیوچرز که میتوانیم از cfd آنها در متاتریدر و بروکر فارکس، بصورت دمو و رایگان استفاده کنیم قابل مشاهده است که قبلا در پست مقایسه چارت متاتریدر با نینجا تریدر 8

به اکثرا نماد های معاملاتی اشاره کردیم.

امیدواریم به بخشی از سوالات شما پیرامون ترید جفت ارزهای معاملاتی فارکس در فیوچرز پاسخ داده باشیم.

 

آغاز ثبت نام ولوم تریدینگ پیشرفته
ترتیبی که برای خواندن این مقالات به شما پیشنهاد می کنیم:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاه ها (0)

    هنوز دیدگاهی ثبت نشده
    اولین باش
ثبت دیدگاه
با تشکر از نظرات شما