آکادمی ICF مارکت
اولین مرکز آموزش ولوم تریدینگ در ایران

بایدن مورد بررسی قرار گرفته است ، صخره های شورش برزیل: آخر هفته می خواند

بایدن مورد بررسی قرار گرفته است ، صخره های شورش برزیل: آخر هفته می خواند

رسیدگی به اسناد طبقه بندی شده ، رئیس جمهور آمریكا ، پس از آنكه دادستان كل مشاور ویژه ای را برای تحقیق در مورد این حادثه منصوب كرد ، به یك بحران سیاسی با عواقب قانونی بالقوه فوران كرد.

یک دادگستری عالی برزیل دستور داد تا به رئیس جمهور پیشین جییر بولسونارو بخاطر تحریک شورش ها ، و این امر باعث افزایش عواقب سیاسی از شورش توسط هواداران وی در پایتخت این کشور در 8 ژانویه شود.

وزارت دفاع روسیه گفت كه نیروهای آن پس از هفته ها درگیری شدید ، شهر معدن نمک سولدر ، شمال شرقی باخموت در شرق اوکراین را اسیر كردند ، حتی در حالی كه كیو گفت كه سربازان آن هنوز درگیر نبرد در آنجا بودند.

در شهرهای سراسر چین شجاعت و دل درد وجود داشت ، زیرا بازگشایی مرزهای طولانی مدت-گام پایانی در از بین بردن کشور از Covid Zero-باعث عجله بازگشت به خانه برای بسیاری از دیاسپورا شد.اما همچنین نیازهای آزمایشی جدیدی را برای مسافران چین در سراسر جهان به ارمغان آورد.

در این نسخه از خواندن آخر هفته به این و سایر داستانها بپردازید.مایکل وینفری

یک سرباز اوکراینی در یک کامیون در خط مقدم باخموت در استان دونتسک در 8 ژانویه.

اینجا را کلیک کنید تا تصاویر سیاسی قانع کننده این هفته.و اگر از این خبرنامه لذت می برید ، در اینجا ثبت نام کنید.

خط برنده بایدن که توسط اسناد طبقه بندی شده خنثی شد ، Probiden سال را با افزایش حرکت سیاسی آغاز کرد.جردن فابیان گزارش می دهد که چگونه همه اینها در این هفته با افشاگری هایی که اسناد طبقه بندی شده از معاون ریاست جمهوری بایدن را طبقه بندی می کردند ، در دفتر خانه و خصوصی وی پیدا شد.

روابط لولا با ارتش در اثر سرکوب Riotersby با دیدن یک تلاش شورشی پس از گذشت چند روز در سمت کار ، لوس ایناسیو لولا دا سیلوا ، رئیس جمهور برزیل ، موضع خود را در برابر مخالفان سیاسی تقویت کرد.همانطور که مارتا ویوتی بک و سیمون پریسلر ایگلسیاس توضیح می دهند ، او اکنون در معرض خطر ایجاد رابطه ظریف با ارتش برزیل است.

  • دموکرات های کنگره ایالات متحده پس از شورش هواداران وی در برزیل ، به فشار بر بایدن افزودند که بولسونارو را از کشور خارج کند ، حتی به عنوان مقامات آمریکایی امیدوارند که او به تنهایی خود را ترک کند.

روسیه ادعا می کند که دونباس تاون اما اوکراین می گوید که این کنترل در حال کنترل است که ادعای روسیه را مبنی بر اینکه سربازان آن سولدر را در منطقه دونتسک شرقی اوکراین گرفته اند ، رد کرد.در حالی که این شهر دارای ارزش استراتژیک محدودی است ، شغل آن پس از ماهها شکست در میدان نبرد ، پیروزی نادر برای روسیه را نشان می دهد.

روز سه شنبه یک مدرسه و ساختمانهای تخریب شده در نزدیکی سولدر ، اوکراین.منبع: Maxar Technologies

گل اوکراین در حال انجماد است.این بدان معنی است که این بدان معنی است که دمای جنگی در اوکراین در حال سخت شدن زمین و باز کردن پنجره ای برای حمله های احتمالی زمستانی توسط کیف و مسکو است.اما همانطور که مارک قهرمان می نویسد ، تغییر فقط یکی از عواملی است که فرماندهان قبل از خطر حمله بزرگ جدید در نظر می گیرند.

  • آلمان در هفته آینده تصمیم به ارسال مخازن نبرد پلنگ به اوکراین می گیرد ، زیرا متحدین اروپایی ارزیابی می کنند که چگونه به دولت در کیف کمک می کنند در این رویداد در بهار ساخته شود.

پوتین فقیر را خریداری می کند ، می نویسد طبقه متوسط با بودجه جنگ ولادیمیر پوتین در حال گسترش جزء نیازهای روسیه ها است و تعداد افرادی که در فقر زندگی می کنند را کاهش می دهد.اما امداد اقتصادی به سختی فقر گسترده ای را جبران می کند که روس ها از زمان حمله او به اوکراین متحمل شده اند.

یک بیماری همه گیر جهانی ، حمله روسیه به اوکراین و بازگشت تورم در حال حاضر اقتصاد جهانی قرن بیست و یکم را به هسته اصلی خود متزلزل کرده است.پس از شوک های سال 2022 ، رکود اقتصادی برای نقاط بزرگ جهان در سال 2023 یک شرط امن به نظر می رسد.استفانی فلاندر به این نکته می پردازد که چگونه تأثیر طولانی مدت پول خود را مورد بازپرسی قرار می دهد و فرضیاتی که زیربنای بیش از 30 سال تاریخ اقتصادی جهانی است ، واژگون می شود.

آنچه بریتانیا و اتحادیه اروپا برای تلاش برای نهایی Brexit Dealthe UK و اتحادیه اروپا در حال نزدیک شدن به توافق برای کاهش اصطکاک تجاری بین انگلیس و ایرلند شمالی هستند ، زیرا آنها برای تشدید مذاکرات گسترده تر پس از Brexit آماده می شوند.الن میلگان به مناطقی باقی مانده است که در مذاکرات حل و فصل می شود که ممکن است تسویه حساب را در دسترس قرار دهد.

بهترین نظر Bloomberg این هفته

  • جنگ اوکراین نشان می دهد ایالات متحده تنها ابرقدرت است: مارک های HAL
  • جنگ اوکراین هنوز هم کم فناوری است-در حال حاضر: لئونید برشییدسکی
  • مراقب پس لرزه های محوری Covid چین باشید: Clara F. Marques
  • آیا Sunak می تواند تا آخرین نگهدارنده های Brexit بایستد ؟: ترزا رافائل
  • آیا کالیفرنیا می تواند راه خود را از هرج و مرج آب و هوا خریداری کند ؟: مارک گونگلوف

اعتصابات انگلستان در حالی که 100000 کارمند دولتی با وی تماس می گیرند 100000 کارمند دولتی انگلستان اعلام کردند که قصد دارد ماه آینده اعتصاب کند پس از اینکه اتحادیه ها اعلام کردند که آنها از حل اختلافات با کارفرمایان و دولت دور نیستند.امیلی اشتون و ایمون آکیل فرهت به این موضوع می پردازند که چگونه این تهدید فشار بیشتری بر نخست وزیر ریشی سوناک می کند.

  • انگلیس و ولز بیش از یک دهه یکی از بدترین سالها را برای مرگ و میر داشتند ، زیرا مردم بیش از هر زمان دیگری منتظر آمبولانس ها و درمان های اضطراری در بیمارستان ها هستند.

توضیح دهندگان هفته

  • آنچه ما در مورد کشف اسناد طبقه بندی شده بایدن تاکنون می دانیم
  • چه چیزی منجر به حمله به دولت برزیل شد؟
  • چرا رسوایی پیوند اتحادیه اروپا می تواند قدرت نرم آن را کم کند
  • چرا ماکرون موجی از ناآرامی ها را نسبت به حقوق بازنشستگی به خطر می اندازد
  • چرا بریتانیا اعتصابی با ناآرامی کار می شود

چیزهایی که باید در هنگام بازگشت داووس در زمستان در میان "پلیسریس" به خطر بیاندازد ، نخبگان جهانی به گردهمایی سالانه انجمن جهانی اقتصاد در داووس هفته آینده در زمستان برای اولین بار در سه سال.همانطور که سیمون کندی توضیح می دهد ، آنها در میان نگرانی های مربوط به جنگ روسیه در اوکراین گرفته تا ترس از رکود جهانی و تغییرات آب و هوا را برآورده می کنند.

Covid قبل از سال مهاجرت سال نو از طریق روستای روستایی عبور می کند ، نوع Omicron Covid-19 در شهرهای بزرگ چین قرار گرفت ، بیمارستان ها را تحت الشعاع قرار داد و باعث می شود تلفات گسترده ای گزارش شود ، در صورت عدم رعایت ، تلفات.اکنون این شهرهای کوچکتر و مناطق روستایی را چکش می کند که بیماری جدی و مرگ به احتمال زیاد گسترده تر خواهد بود.

  • چین در اولین قصاص پکن علیه محدودیت های مربوط به COVID در مورد مسافران چینی ، صدور ویزا را برای کره جنوبی و ژاپن به حالت تعلیق درآورد.

در حال غرق شدن در شهر هیمالیا هند ، خطرات مربوط به خانه های توسعه یافته در یک شهر غرق شده هیمالیا را نشان می دهد ، خطرات ناشی از بوم شناسی شکننده دامنه کوه را برجسته می کند.این اختلال در اثر گسترش سدها ، جاده ها و اماکن نظامی در نزدیکی مرز با چین ایجاد می شود ، بیبهوداتا پرادان و سودی رانجان سن توضیح می دهد.

یک خانه آسیب دیده که توسط مقامات "X" به عنوان ناامن برای سکونت ، در جوشیمات ، اوتاراکند ، در تاریخ 12 ژانویه مشخص شده است. منبع: AFP/Getty Images

سالی که اروپا به پایان رسید به عنوان پنجمین گرمترین آب و هوای ضبط شده در حال تغییر ، سال 2022 را در سال از افراط و تفریط جدید که با افزایش بی امان در غلظت گازهای به دام افتاده است ، ایجاد می کند.لورا میلان لومبرانا گزارش می دهد که سال به عنوان پنجمین ماده گرم ترین جهان به ثبت رسیده است و اروپا سریعتر از هر جای دیگر گرم می شود.

نذر کیم جونگ اون از تولید بمب "نمایی" به نظر می رسد که رهبر کره ای کیم جونگ اون در سال جدید به روشی که دوست دارد - با یک نذر تازه برای گسترش چشمگیر زرادخانه هسته ای خود ، زنگ زد.اما همانطور که جان هرکوویتز و سانگمی چا می نویسند ، تهدید او برای افزایش تولید اورانیوم درجه سلاح و پلوتونیوم تقریباً مسلم است.سال ها.برایان سالیوان توضیح می دهد که ، با وجود سیل گسترده که در هفته های اخیر 14 نفر را کشته است ، خطری وجود دارد که کالیفرنیا می تواند تکرار سال 2022 را متحمل شود ، هنگامی که دولت در سه ماه اول سال خشک ترین دوره خود را داشت.

رودخانه لس آنجلس در هنگام طوفان باران در 5 ژانویه. عکاس: دیوید مک نو/گتی تصاویر
آغاز ثبت نام ولوم تریدینگ پیشرفته
ترتیبی که برای خواندن این مقالات به شما پیشنهاد می کنیم:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاه ها (0)

    هنوز دیدگاهی ثبت نشده
    اولین باش
ثبت دیدگاه
با تشکر از نظرات شما