آکادمی ICF مارکت
اولین مرکز آموزش ولوم تریدینگ در ایران

فرانسه اعتصاب می کند

فرانسه اعتصاب می کند

صبح بخیر.اتحادیه های فرانسه در سراسر کشور اعتصاب می کنند.سخنرانان فدرال از سرعت کمتری حمایت می کنند.و گوشت جعلی در حال ریزش است.

چی شده

اتحادیه های فرانسوی قصد دارند امروز در اعتراض به برنامه های امانوئل ماکرون برای بازسازی سیستم بازنشستگی ، بخش اعظم کشور را به حالت ایستادگی کنند.کارگران بخش هایی از جمله راه آهن ، مدارس ، بیمارستان ها و کنترل ترافیک هوا در اعتصاب 24 ساعته شرکت می کنند.اتحادیه ها با پشتوانه احزاب سیاسی چپ ، راهپیمایی ها را در بزرگترین شهرها هدایت می کنند.

آهسته برو.دالاس فدرال فدرال لری لوگان و پاتریک هارکر فیلادلفیا پرونده را برای پایین آمدن دیگر در چرخه محکم فدرال رزرو قرار دادند.لوگان گفت: "سرعت آهسته تر فقط راهی برای اطمینان از تصمیم گیری های ممکن است."هارکر گفت اکنون 25 BPS سرعت مناسبی برای افزایش است.هر دو امسال به FOMC رای می دهند.کتاب بژ رشد قیمت تعدیل کننده را برجسته کرد.

Jacinda Ardern به عنوان نخست وزیر نیوزیلند حداکثر تا 7 فوریه کنار خواهد رفت و حزب کارگر در روزهای آینده روند انتخابی را برای یک رهبر جدید آغاز می کند.نظرسنجی های اخیر نشان داد که حمایت از حزب وی از زمان قدرت گرفتن در سال 2017 به پایین ترین حزب خود حمایت می کند. آردن خواستار برگزاری انتخابات عمومی در ماه اکتبر شد.

الیور کنتراس/سیپا

نور افکن

فروش اوراق بهادار جهانی به مدت یک سال به رکورد شروع شد و صدور ارز در بین ارزها تا 18 ژانویه به 586 میلیارد دلار رسید.

  • از بانک های اروپایی گرفته تا شرکت های آسیایی و حاکمیت ، تقریباً در هر گوشه ای از بازار شماره جدید در حال رونق گرفتن است ، تا حدودی به لطف تظاهرات که دیده می شود اوراق قرضه جهانی همه نوارها برای شروع سال 4.1 ٪ افزایش می یابد ، بهترین عملکرد حداقل از سال 1999بدهی در یورو در مقایسه با یک سال پیش حدود 39 درصد صعود کرد ، در حالی که فروش اوراق بهادار دلار تقریباً مطابق با سرعت قوی سال گذشته است.
  • عمر اسلیم پینبریج گفت ، افزایش قیمت اوراق قرضه دارای پاها است ، به ویژه هنگامی که صحبت از بازارهای درجه سرمایه گذاری می شود."اصول شرکت ها همچنان کاملاً محکم هستند."چرخش U در سیاست های چینی برخی از خطرات دم را کاهش می دهد.

چه چیزی را تماشا کنیم

فشار مکثبانک مرکزی نروژ احتمالاً امروز به کمپین محکم کننده خود استراحت خواهد داد و پس از کند شدن تورم ، نرخ بهره معیار 2.75 ٪ را حفظ می کند.همچنین انتظار می رود ترکیه ثابت نگه داشته شود - بازگرداندن از کاهش برای یک ماه دوم - زیرا سیاستگذاران تمرکز خود را از نرخ ها به سمت راه های جدید برای پشتیبانی از LIRA تغییر می دهند.

اپل برای به چالش کشیدن آمازون و گوگل روی دستگاه های خانگی هوشمندتر کار می کند.مردم گفتند که این قرص شامل یک قرص است که می تواند ترموستات ها و چراغ های خانگی را کنترل کند و چت های FaceTime را کنترل کند.یک جعبه تلویزیونی بازسازی شده ممکن است در اوایل سال آینده بیاید و یک نمایشگر بزرگتر در خانه نیز می تواند در کارها باشد.این شرکت همچنین بلندگو HomePod خود را مجدداً راه اندازی کرد.

برایان ون دره بیک/بلومبرگ

شرکت های بیشتر:

  • مردم آشنا گفتند که پیدایش در حال آماده سازی پرونده ورشکستگی به محض این هفته است.
  • محموله های آلومینیومی Alcoa ضعیف تر از پیش بینی امسال خواهد بود.
  • بلکستون 22.2 میلیارد دلار برای صندوق جمع آوری کرده است که سهام آن را از حقوق بازنشستگی ، موقوفات و سایر سرمایه گذاران خریداری می کند.این بزرگترین صندوق ثانویه است که تاکنون جمع آوری شده است.
  • سیتی در حال افزایش حقوق بانکداران سرمایه گذاری خردسال خود تا 15 ٪ است.

نظر

متیو بروکر می نویسد: دلایل بحران راه آهن انگلستان بسیار و پیچیده است ، اما بحث در مورد مالکیت خصوصی در مقابل مالکیت خصوصی احتمالاً یک شاه ماهی قرمز است.قطارهای انگلیس ممکن است هرگز به اندازه آنهایی که در ژاپن قرار دارند ، به همان اندازه دقیق ، کارآمد یا خدمات محور نباشند.اما این شرم آور خواهد بود اگر درگیری ایدئولوژیک یا فشارهای مالی صنعت را دوباره در مسیر اشتباه قرار دهد.

کریس راتکلیف/بلومبرگ

راستی

فراتر از گوشت و غذاهای غیرممکن می خواستند صنعت گوشت 1 تریلیون دلاری جهان را ارتقا دهند.اما محصولات مبتنی بر گیاهان به نظر می رسد که یک فلاپ هستند.به نظر می رسد گوشت بدون گوشت کمتر از یک روند غذایی دیگر در حال تغییر است.در مورد بزرگ ما بیشتر بخوانید.

آندری روداکوف/بلومبرگ
آغاز ثبت نام ولوم تریدینگ پیشرفته
ترتیبی که برای خواندن این مقالات به شما پیشنهاد می کنیم:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاه ها (0)

    هنوز دیدگاهی ثبت نشده
    اولین باش
ثبت دیدگاه
با تشکر از نظرات شما