آکادمی ICF مارکت
اولین مرکز آموزش ولوم تریدینگ در ایران

جستجو: کاهش شغل

جستجو: کاهش شغل

عصر بخیر.در اینجا آنچه شما باید بدانید برای پایان دادن به روز خود است.

  • Alphabet Google والدین آخرین فناوری بزرگ برای کاهش کارکنان است.
  • مانترا کریستین لاگارد: "دوره را بمانید."
  • صندوق ثروت سعودی یک راز فرمول داشت.

از A تا Z. Alphabet در اعلام اخراج ها به سایر غول های فنی پیوست.

  • سهام به دست آمده پس از پدر و مادر Google گفت که بیش از 6 ٪ از نیروی کار خود حدود 12،000 شغل را کاهش می دهد.
  • این بر روی مشاغل جهانی و در کل شرکت تأثیر می گذارد ، مدیرعامل Sundar Pichai در یک ایمیل به کارمندان گفت و می نویسد که وی "مسئولیت کامل برای تصمیماتی را که ما را در اینجا هدایت می کند" به عهده می گیرد.
  • فشار سرمایه گذار: "این شرکت کارمندان زیادی دارد و هزینه برای هر کارمند بسیار زیاد است" ، مدیریت صندوق TCI در ماه نوامبر گفت ، با اشاره به اینکه مبلغ Alphabet از سال 2017 20 ٪ در سال متورم شده است.
  • Bloomberg Intelligence گفت که کاهش شغل ممکن است سودآوری ابر را به همراه داشته باشد زیرا این بخش بخش عمده ای از رشد Headcount را در دو سال گذشته به خود اختصاص داده است.
توبیاس شوارتز/گتی

چه چیز دیگری اتفاق می افتد

اعتبارات Suisse Clawbacks.تعداد معدودی از کارمندان سابق در اروپا و آسیا در حال افزایش چالش های قانونی برای سیاست بانک مبنی بر پرداخت پاداش های نقدی با احتیاط هستند که مجبور بودند سه سال بمانند یا مقداری از آن را پس دهند.

به گزارش FT ، Deutsche Bank قصد دارد استخر پاداش را برای بانکداران سرمایه گذاری خود 40 ٪ و افزایش پرداخت به بازرگانان را کاهش دهد.

دوره را بمانید.این مانترا است که کریستین لاگارد ، رئیس بانک مرکزی اروپا برای سیاست های پولی استفاده می کند ، گفت: مقامات بانک مرکزی نباید در نبرد خود با تورم اجازه دهند.

فروش خرده فروشی انگلیس ماه گذشته به طور غیر منتظره ای سقوط کرد و بدترین سال را در رکورد در میان فشار وحشیانه زندگی به پایان رساند.کاهش 6.1 درصدی حجم کالاهای خریداری شده در مغازه ها و بصورت آنلاین از زمان شروع سوابق در سال 1989 شدیدترین بود.

هشدار شغلی جدید: دانمارک به عنوان فرماندار بانک مرکزی خود به نام کریستین کتل تامسن ، VP در بانک سرمایه گذاری اروپا.اقتصاددان ، که کار خود را به عنوان آشپز کشتی آغاز کرد ، از اول فوریه آغاز می شود.

    نظر

    آندره فلستد می نویسد ، از آنجا که سرمایه گذاران به دنبال علائم تورم خنک کننده هستند ، یک خرید اختیاری وجود دارد که کاملاً در حال کاهش است: حیوانات خانگی ، آندره فلستد می نویسد.هر دو سگ و گربه هنوز از بیت کوین بهتر هستند ، اما تقاضای انگلیس برای حیوانات خانگی به سطح پیش از فایده خود بازگشت.

    خواندن آخر هفته

    در BusinessWeek ، بخوانید که همبرگرهای گیاهی Hyped Fake Hyped چگونه به عنوان یک فلاپ تبدیل می شوند.ببینید که چگونه کاهش محدودیت های COVID در چین تقاضای فروپاشی کالاها ، کالاهای مصرفی و مسافرت را حذف کرده است.و ما بررسی می کنیم که همه این کاهش های شغلی در مورد سیلیکون ولی و بقیه اقتصاد چه می گویند.

    راستی

    مردم آشنا گفتند ، صندوق ثروت حاکمیت عربستان سعودی تلاشی برای اضافه کردن مسابقات اتومبیلرانی فرمول 1 به سبد رو به رشد سرمایه گذاری های ورزشی در نظر گرفته است.یک معامله بالقوه در مراحل اولیه سال گذشته به عنوان مالک F1 Liberty Media علاقه ای به فروش حق رای دادن نداشت ، که PIF با ارزش بیش از 20 میلیارد دلار از جمله بدهی ارزش داشت.

    آغاز ثبت نام ولوم تریدینگ پیشرفته
    ترتیبی که برای خواندن این مقالات به شما پیشنهاد می کنیم:

    مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

    دیدگاه ها (0)

      هنوز دیدگاهی ثبت نشده
      اولین باش
    ثبت دیدگاه
    با تشکر از نظرات شما