آکادمی ICF مارکت
اولین مرکز آموزش ولوم تریدینگ در ایران

دنیای خطرناک تر

دنیای خطرناک تر

برای سنجش تغییر تایتانیک در نحوه مشاهده کشورها ، چالش های امنیتی فوری خود را بیشتر از ژاپن و آلمان به نظر نمی رساند.

آنها پس از شکست در جنگ جهانی دوم ، آنها به چتر نظامی آمریكا اعتماد كردند ، زیرا آنها جوامع مرفه ای را كه با درجات مختلفی از ایدئولوژی پاسیفیستی ساخته شده بودند ، ساختند.اما اکنون هر دو ارتش های پیشرفته خود را گسترش می دهند.

خواندن کلیدی:

  • ژاپن فراتر از اتحاد ایالات متحده برای کمک به جلوگیری از ارتش چین است
  • پیمان دفاعی انگلیس ، ژاپن اجازه استقرار نظامی دو طرفه را می دهد
  • ژاپن ، هند با افزایش نگرانی چین ، اولین تمرین هوایی مشترک را در اختیار دارد
  • آلمان تصمیم به ارسال تانک های پلنگ به اوکراین می کند
  • آلمان در سال 2026 F-35 را برای جوان سازی نیروی هوایی دریافت کرد

توکیو در حال افزایش بیشترین افزایش در هزینه های دفاعی در دوره پس از جنگ ، 60 ٪ افزایش در طی پنج سال آینده است ، در حالی که برلین ممنوعیت تهیه سلاح به مناطق جنگی را لغو کرده و حدود 100 میلیارد دلار در یک صندوق دفاعی ویژه قرار داده است.

هر دو در حال درک این موضوع هستند که در محله های ناپایدار زندگی می کنند.ژاپن به طور فزاینده ای نگران چین مسلح هسته ای و اهداف آن نسبت به تایوان و همچنین رژیم فریبنده کیم یونگ اون در کره شمالی است.سپس حمله فاجعه آمیز روسیه به اوکراین ، با بمباران سنگین اهداف غیرنظامی وجود دارد.

در برابر این پس زمینه ، نخست وزیر Fumio Kishida به تازگی سفری را به پایان رساند که او را به ایتالیا ، انگلیس و کانادا برد تا قبل از ملاقات با رئیس جمهور جو بایدن در کاخ سفید ، مشارکت های امنیتی را انجام دهد.در حالی که این ایالت ها همچنین ایالات متحده را به عنوان متحد اصلی خود در اختیار دارند ، اما در حال یافتن این هستند که یک ژاپن حامی تر ، سومین اقتصاد بزرگ جهان ، در گوشه و کنار خود راحت تر است.

همچنین قطبش عمیق سیاست واشنگتن وجود دارد.تلاش های دونالد ترامپ ، که به دنبال بازگشت به کاخ سفید در انتخابات سال آینده است ، برای تضعیف ناتو و سؤال مکرر او از انصاف اتحاد ایالات متحده و ژاپن ، هنوز هم در حافظه تازه است.

حتی واشنگتن بایدن نگرانی خود را در جبهه تجارت ایجاد می کند ، در حالی که ژاپن و اروپا در حال حاضر اقدام به دفاع از آنچه می دانند یارانه های ناعادلانه در قانون کاهش تورم وی است.

هم برای اروپا و هم برای آسیا ، ثبات نسبی دوره پس از جنگ به وضوح به پایان رسیده است.- جان هرزکوویتز

سربازان نیروی دفاع از خود در زمین ژاپن در یک مته نظامی مشترک با ایالات متحده ، انگلیس و استرالیا در میدان ورزش ناراشینو ، در تاریخ 8 ژانویه.

برای خبرنامه Bloomberg BusinessWeek برای دیدگاه های منحصر به فرد و گزارش های اصلی هر روز در اینجا ثبت نام کنید.و اگر از این خبرنامه لذت می برید ، در اینجا ثبت نام کنید.

عناوین جهانی

مصاحبه زنده: اولاف شولز صدراعظم آلمان روز سه شنبه با سردبیر بلومبرگ نیوز در مورد جنگ روسیه در اوکراین ، با ایالات متحده و چین ، به علاوه چالش های اقتصادی و انرژی اروپا ، به طور انحصاری صحبت می کند.شما می توانید مصاحبه را در تلویزیون بلومبرگ ساعت 10:45 صبح ET یا از طریق یک پخش مستقیم در وب سایت بلومبرگ تماشا کنید.

پروب ریاست جمهوری |یک قانونگذار جمهوریخواه که پیشرو در تحقیقات دولت بایدن بود ، از کاخ سفید خواست تا پس از یافتن اسناد طبقه بندی شده در آنجا ، گزارش های بازدید کنندگان را به خانه رئیس جمهور در دلاور واگذار کند.نامه جیمز کمر ، رئیس کمیته نظارت مجلس ، آخرین سالو توسط جمهوریخواهان پس از یک سری افشاگری ها هفته گذشته است که خطرات سیاسی و حقوقی را برای بایدن افزایش می دهد ، زیرا وی به دنبال دوره دوم در سال 2024 است.

تغییر چهره |پس از دو سال اختلال در همه گیر ، مجمع جهانی اقتصاد در محیط آلپ خود در داووس ، سوئیس بازگردد و تا 20 ژانویه در حال اجرا است.، بیماری و افزایش تورم.مورد در مورد: با حمله مسکو به اوکراین ، هیچ میلیاردر روسی وجود ندارد ، و با وجود چین هنوز از سنبله در موارد Covid ، هیچ یک از آن کشور نیز وجود ندارد.

  • عصر جدید رقابت با قدرت بزرگ ، دوباره نقشه اقتصاد جهان را دوباره می سازد.نگاهی بیندازید که چگونه رهبران سیاسی اولویت های اقتصادی جدید را تحمیل می کنند ، برای جلوگیری از کمبود کالاهای حیاتی و استفاده از کسانی که آنها را به عنوان اهرم کنترل می کنند ، می جنگند.
  • رئیس جمهور آفریقای جنوبی سیریل رامافوسا حضور خود را در داووس برای مقابله با یک بحران انرژی تشدید کننده که اقتصاد کشورش را سرگرم می کند ، لغو کرد.

بازگشایی ناگهانی چین از سیاست Covid Zero خود قرار است باعث افزایش اقتصاد جهانی پرچمدار شود.انگیزه رشد از طریق بخش هایی از خدمات مانند حمل و نقل هوایی ، گردشگری و آموزش و پرورش احساس می شود زیرا مردم برای اولین بار از ابتدای همه گیر ، کیف های خود را برای سفرهای بین المللی بسته بندی می کنند.کشورهای وابسته به گردشگری در جنوب شرقی آسیا احتمالاً از اولین کسانی هستند که وانت را یادداشت می کنند ، با اقتصادهای توسعه یافته نیز سود می برد.

اعتراضات خاموش |در هفته های پس از اعتراضات تاریخی در چین علیه Lockdowns ، رئیس جمهور شی جینپینگ به نظر می رسد که همدلی را نشان می دهد.رهبر چین گفت که تظاهرکنندگان "عمدتاً دانشجویان و نوجوانان" از این بیماری همه گیر ناامید شده اند و این که برای 1.4 میلیارد نفر "دیدگاه های واگرا" طبیعی است.اما در پشت صحنه ، چین در حال جمع کردن افرادی است که مقامات به عنوان تحریک کننده ناآرامی های اجتماعی می دانند.

بهترین نظر بلومبرگ

  • جمهوریخواهان پس از ترامپ همه چیز در مورد چیست: متیو Yglesias
  • پیشرفت گرایی پوپولیسم را شکست داد ، اما جشن نگیرید: نیل فرگوسن
  • مانند آن یا نه ، فرانسه به اصلاح بازنشستگی ماکرون نیاز دارد: سرمقاله

افزایش عوارض |اعتصاب موشکی روسی در یک آپارتمان نه طبقه در شهر دنیپرو اوکراین ، حداقل 36 نفر از جمله دو کودک را کشته و 75 نفر دیگر زخمی شدند.نخست وزیر لهستان ، ماتوزز موراویكی ، با توجه به متحدین كیوی ، تلاش های خود را برای تأمین اسلحه برای ضرب و شتم تهاجم روسیه تشدید كردند ، وی نشان داد كه وی انتظار دارد كه آلمان به زودی تأیید را برای ارسال مخازن نبرد پلنگ به اوکراین بدهد.

  • در مورد هزاران سلاح که اوکراین از متحدین خود دریافت کرده است ، بیشتر بخوانید ، از جمله تعهدات انگلستان برای تانک های اصلی نبرد Challenger 2 ، که از بهترین وسایل نقلیه زرهی زرادخانه ناتو هستند.

توضیح دهنده هایی که می توانید استفاده کنید

  • Brexit در مورد قوانین تجاری بین انگلیس ، و.ایرلند
  • معضل بدهی آلمان رئیس امور مالی را به قوانین خمشی وسوسه می کند
  • چرا دستگیری رئیس جمهور باعث خشونت در پرو شد

بلوک ترکیه |بیش از شش ماه از آن زمان می گذرد که سوئد و فنلاند برای پیوستن به ناتو ، و رئیس جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان همچنان مهمترین حالت گسترش اتحاد است.علاوه بر این ، همانطور که این گزارش نشان می دهد ، با انتخابات ترکیه در ماه ژوئن اگر زودتر نباشد ، تنش های تازه در حال شعله ور است و اوضاع بیشتر از همیشه به نظر می رسد.

در روزهای هفته از ساعت 12 تا 1 بعد از ظهر ET ، با دیوید وستین در تلویزیون بلومبرگ و رادیو هوایی با دیوید وستین تنظیم کنید ، با یک ساعت دوم در رادیو بلومبرگ از 1 تا 2 بعد از ظهر ET.می توانید کانال های بلومبرگ و آنلاین را از اینجا تماشا و گوش دهید.

اخبار باید توجه داشته باشید

  • وزیر دفاع آلمان ، کریستین لامبرخت ، با ضربات ضربات به دولت شولز استعفا داد زیرا این تصمیمات مهم در مورد مسلح کردن اوکراین است.
  • اسحاق هرتزوگ ، رئیس جمهور اسرائیل گفت که وی بر جلوگیری از "بحران مشروطه تاریخی" در مورد طرح دولت جدید نخست وزیر بنیامین نتانیاهو متمرکز شده است که قدرت دیوان عالی دادگستری را برای تصویب قانون محدود می کند.
  • معلمان ممکن است به عنوان نبردهای دولت نخست وزیر ریشی سوناک ، صدها هزار کارمند انگلیس را به اعتصاب بپیوندند تا حاوی ناآرامی کارگران نسبت به دستمزد باشند.
  • حزب حاکم تایوان معاون رئیس جمهور ویلیام لای را به عنوان رئیس بعدی خود انتخاب کرد و "کارگر سیاسی برای استقلال تایوانی" خود توصیف شده را به خود اختصاص داد تا کاندیدای برتر ریاست جمهوری باشد.
  • ترکیه کشتی ای را که خود را در مقابل سواحل تنگه بسفروس قرار داده بود ، آزاد کرد و آبراه حیاتی را که دریای سیاه را با بازارهای جهانی متصل می کند ، پاک کرد.

با تشکر از 35 نفری که به مسابقه جمعه پاسخ دادند و به ادوارد دلانی تبریک گفتند که اولین کسی بود که اروپا را به عنوان منطقه ای که در سالهای اخیر سریعتر از هر جای دیگر گرم می شود ، نامگذاری کرد.

و سرانجام ... پلیس گفت که آنها تقریباً پاکسازی فعالان محیط زیست از روستایی در شمال راین وستفالیا را به پایان رسانده اند که قرار است راهی برای گسترش معدن زغال سنگ Opencast ایجاد شود.این اعتراضات آخر هفته با حضور گرتا تونبرگ و هزاران نفر دیگر که علیه بازگشت آلمان به زغال سنگ نشان می دهند ، برای کمک به زنده ماندن از بحران انرژی ناشی از جنگ روسیه در اوکراین است.با این وجود ، مبارزات برای Luetzerath به نظر می رسد که به عنوان یک لحظه مهم در بحث درباره آینده امنیت انرژی اروپا و پیامدهای آن برای تغییرات آب و هوا پایین می آید.

معدن Garzweiler در نزدیکی زمین های کشاورزی در Grevenbroich در 8 آوریل. عکاس: الکس کراوس/بلومبرگ
آغاز ثبت نام ولوم تریدینگ پیشرفته
ترتیبی که برای خواندن این مقالات به شما پیشنهاد می کنیم:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاه ها (0)

    هنوز دیدگاهی ثبت نشده
    اولین باش
ثبت دیدگاه
با تشکر از نظرات شما