آکادمی ICF مارکت
اولین مرکز آموزش ولوم تریدینگ در ایران

افزایش عوارض انسانی

افزایش عوارض انسانی

نخست وزیر انگلستان ، ریشی سوناک ، تحت موجی از اقدامات اعتصاب قرار می گیرد که این کشور را گاهی اوقات متوقف می کند ، و در حالی که مذاکرات با اتحادیه های کارگری امروز همچنان ادامه دارد ، به زودی چشم انداز کمی از این معامله وجود ندارد.

کارکنان ریلی ، کارگران پستی و کارمندان مرزی از جمله کسانی هستند که در هفته های اخیر از آنجا خارج شده اند ، اما بیشترین آسیب های توقف در خدمات ملی بهداشت است ، جایی که پرستاران برای اولین بار در تاریخ خود اقدام کرده اند.

خواندن کلیدی:

  • اعتصابات انگلستان در حالی که 100000 کارمند دولت با راهپیمایی تماس می گیرند
  • روسای اتحادیه ریلی انگلیس چشم انداز کمی برای پایان دادن به اعتصابات را می بینند
  • چرا بریتانیا اعتصابی با ناآرامی کار می شود
  • کارگران آمبولانس انگلستان دوباره اعتصاب می کنند و فشار بر NHS فشار می آورند
  • اعتصابات 20 میلیارد پوند لندن در آهنگ های خود متوقف می شود

NHS در حال حاضر تحت فشار از سقوط Covid-19 قرار دارد ، و همچنین مشکلات ساختاری عظیم اعم از کمبود بودجه در مناطق بحرانی تا کمبود کارمندان با عزیمت انگلیس از اتحادیه اروپا بدتر شده است.کارگران قابل توجه می خواهند دستمزد بهتری داشته باشند ، بلکه سیاست هایی برای حل این مسائل نیز دارند.

این در سال 2023 به مشکل شماره یک سوناک تبدیل شده است ، شاید بیشتر از آنکه تورم را مهار کند.نظرسنجی ها نشان می دهد که بسیاری از مردم با کارگران اعتصابی طرفداری کرده اند و این کشور از گزارش های مربوط به حمله قلبی و بیماران سکته مغزی قادر به آمبولانس نیست.

انگلیس و ولز بیش از یک دهه یکی از بدترین سالها را برای مرگ و میر داشتند و یک کانون توجه را به آشفتگی درگیر NHS انداختند.آمار رسمی نشان می دهد که تقریباً 35000 نفر در سال 2022 در سال 2022 جان خود را از دست دادند و مرگ و میر بیش از حد در سه هفته آخر سال در میان افزایش آنفولانزا و موارد ذات الریه صعود کرد.

Sunak قبل از گسترش در مناطق دیگر باید اعتصابات را پایان دهد.پزشکان و کارمندان دولت در حال بررسی اقدامات صنعتی بعدی هستند.نخست وزیر به دنبال گزینه هایی برای افزایش حقوق و بهبود شرایط است ، اما مشخص نیست که آیا آنها برای جلوگیری از یک سال درد کافی هستند.

یک بحران خدمات بهداشتی و یک کشور در حالت ایستاده ، به یک تغییر شکل مجدد رهبری و سیاست های سرسخت ، یک کشور در حالت ایستاده ، زمینه ای ناگوار را برای حزب محافظه کار فراهم می کند ، زیرا در انتخابات عمومی سال آینده که در حال حاضر با حدود 20 امتیاز در رای گیری ، مخالفت کار را دنبال می کندواد- الکس ویکام

یک تظاهرکننده در اعتصاب کارمندان پرستاری NHS در لیورپول در تاریخ 20 دسامبر. عکاس: آنتونی دابلین/بلومبرگ

برای گوش دادن به حفاظت از فضای توییتر ما دیروز در مورد شورش در برزیل و سال آینده برای آمریکای لاتین اینجا را کلیک کنید.و اگر از این خبرنامه لذت می برید ، در اینجا ثبت نام کنید.

عناوین جهانی

مشکل نصب |تلاش های رئیس جمهور آمریكا جو بایدن برای خنثی كردن مشاجره در مورد اسناد طبقه بندی شده در مالکیت خصوصی وی پس از كشف دستیاری كه دسته دوم را کشف كردند دشوارتر شد.NBC News و New York Times گزارش دادند که سوابق موجود در یک مکان جداگانه احتمالاً سؤالات سختی را برای کاخ سفید و انتقاد از سوخت جمهوریخواهان ایجاد می کند - حتی اگر آنها اتهامات جدی تری علیه دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین رد کنند.

  • منابع می گویند ، مقامات کابینه ایالات متحده و مکزیک قبل از بحث و گفتگو در مورد مهاجرت در جلسه ای در مکزیکو سیتی روز دوشنبه ، از وقت خود خارج شدند و یک مسئله مهم بین کشورها را که عمدتاً تحت فشار قرار نمی گرفت ، ترک کردند.

تغییر دیگر |رئیس ستاد کل روسیه ، والری گراسموف ، به منظور رهبری نیروهای خود در اوکراین منصوب شد ، اقدامی غافلگیرانه که به دنبال تعدادی از تغییر شکل در رهبری نظامی ولادیمیر پوتین است.این تصمیم ژنرال سرگئی سوروویکین را که یکی از معاونان Gerasimov خواهد شد ، کنار می گذارد.سوروویکین در ماه اکتبر مقام برتر را به دست آورد و بر عقب نشینی روسیه از منطقه جنوبی خرسون و امواج حمله موشکی که زیرساخت های انرژی اوکراین را هدف قرار داده بود ، نظارت کرد.

  • نیمی از زنجیره های خرده فروشی مواد غذایی در اوکراین دوباره کار می کنند ، که اغلب تحت قدرت ژنراتورهای دیزلی به دنبال حملات روسیه علیه زیرساخت های انرژی این کشور است و به مغازه ها اجازه می دهد تا اوکراینی ها مکانی را برای کار ، ماندن آنلاین ، شارژ دستگاه ها و گرم نگه دارند.
  • درپوش قیمت ایالات متحده در مورد صادرات نفت خام روسیه نشانه هایی از موفقیت را نشان می دهد-در حال حاضر ، کسری بودجه مسکو را به رکورد و پایین آمدن قیمت نفت روسیه سوق می دهد.

نیمی از زنجیره های خرده فروشی مواد غذایی در اوکراین دوباره کار می کنند ، که اغلب تحت قدرت ژنراتورهای دیزلی به دنبال حملات روسیه علیه زیرساخت های انرژی این کشور است و به مغازه ها اجازه می دهد تا اوکراینی ها مکانی را برای کار ، ماندن آنلاین ، شارژ دستگاه ها و گرم نگه دارند.

درپوش قیمت ایالات متحده در مورد صادرات نفت خام روسیه نشانه هایی از موفقیت را نشان می دهد-در حال حاضر ، کسری بودجه مسکو را به رکورد و پایین آمدن قیمت نفت روسیه سوق می دهد.

کشورهای اروپایی در کاهش وابستگی خود به گاز طبیعی وارداتی دستاوردهای خود را به دست آورده اند و به دنبال حمله روسیه به اوکراین ، تغییر انرژی پاک را سرعت می بخشند.اما این به معنای سوزاندن زغال سنگ بیشتر در کشورهایی مانند آلمان است.اگرچه این امر باید موقتی باشد ، اما به منطقه نیاز دارد تا سریعتر حرکت کند تا اهداف آب و هوایی خود را در مسیر نگه دارد.ایالات متحده و ژاپن اعلام كردند كه برنامه هایی برای تقویت همکاری های دفاعی در زمین ، در دریا و فضا اعلام كردند زیرا آنها ابراز نگرانی از چالش فزاینده ای كه چین و روابط آن با روسیه ابراز كردند.جلسه کمیته مشاوره امنیتی ایالات متحده و ژاپن در وزارت امور خارجه دیروز پیشرو در سفر نخست وزیر فومیو کیشیدا این هفته بود و به دنبال توافق ژاپن با انگلستان بود که به آنها اجازه می دهد نظامیان خود را در قلمرو یکدیگر مستقر کنند.

بهترین نظر بلومبرگ

  • جنگ اوکراین هنوز هم کم فناوری است-در حال حاضر: لئونید برشییدسکی
  • مقابله با بی خانمانی نیاز به سرمایه گذاری عمومی جدید دارد: سرمقاله
  • خوش بینی جدید در مورد Brexit ممکن است توجیه شود: ترزا رافائل

شکاف داده |چین گزارش های روزانه COVID-19 خود را به مدت سه روز به روز نکرده است ، و به نگرانی های جهانی افزود که خلاء اطلاعات در حال تأثیر واقعی بزرگترین شیوع جهان است.آخرین باری که این کشور به روزرسانی را منتشر کرد ، از جمله داده هایی که در مورد مواردی که قبلاً با استفاده از آزمایش های مکرر و همچنین تعداد بیماران شدید و مرگ و میر ، بی معنی ارائه شده است ، روز دوشنبه بود.

توضیح دهنده هایی که می توانید استفاده کنید

  • اقتصاد جهانی سال 2023 یک سوار وحشی خواهد بود
  • چرا ANC آفریقای جنوبی در بانک مرکزی هدف قرار می گیرد
  • بحران انرژی سوئد را به بزرگترین صادر کننده قدرت اروپا تبدیل می کند

صفحه کامل |هرکسی که در انتخابات ریاست جمهوری 25 فوریه در نیجریه پیروز شود ، باید با یک بحران امنیتی که در هر گوشه ای از پرجمعیت ترین کشور آفریقا گسترش می یابد ، مقابله کند ، در حالی که افراد مسلح قتل های گسترده و آدم ربایی را انجام می دهند.نیل مونشی چالش هایی را که فقر را گسترش می دهد و رشد اقتصادی را در این داستان با شش نمودار کلیدی کاهش می دهد ، بیان می کند.

در روزهای هفته از ساعت 12 تا 1 بعد از ظهر ET ، با دیوید وستین در تلویزیون بلومبرگ و رادیو هوایی با دیوید وستین تنظیم کنید ، با یک ساعت دوم در رادیو بلومبرگ از 1 تا 2 بعد از ظهر ET.می توانید کانال های بلومبرگ و آنلاین را از اینجا تماشا و گوش دهید.

اخبار باید توجه داشته باشید

  • یک متحد نخست وزیر پیشین پاکستان ، عمران خان به عنوان وزیر ارشد در مجلس پنجاب ، آخرین پیروزی انتخاباتی برای رهبر مخالف مردمی که خواستار انتخابات عمومی اولیه است ، رأی اعتماد به نفس کسب کرد.
  • امارات متحده عربی به عنوان رئیس جمهور برای اجلاس اقلیم COP28 که امسال در دبی برگزار می شود ، به عنوان سلطان الجبر ، رئیس شرکت ملی نفت و شرکت اصلی انرژی تجدیدپذیر نامگذاری شد.
  • سادیق خان ، شهردار لندن هشدار می دهد که "آسیب های عظیم" Brexit در سخنرانی امروز به منطقه مالی پایتخت انجام می دهد و دولت را متهم می کند که از تأثیر گسترده تری بر انگلیس چشم پوشی می کند.
  • وزیر امور خارجه چین ، شین باند ، سفر خود را در آفریقا ادامه می دهد ، پس از دیروز انتقادات ایالات متحده را در سخنرانی در اتیوپی مبنی بر اینكه وام آن ایجاد "تله بدهی" برای ملل در این قاره است.
  • مایکروسافت به زودی پس از آنکه کنگره درخواست ارتش آمریكا را برای 400 میلیون دلار برای خرید 6،900 مورد از آنها در این سال مالی رد كرد ، سفارشات بیشتری برای عینک های جنگی خود دریافت نمی کند.

و سرانجام ... قانونگذاران محافظه کار از چندین ایالت ایالات متحده مجموعه ای از قوانین پیشنهادی را برای هدف قرار دادن اجراهای درگ ، مانند ممنوعیت آنها در اماکن عمومی و به ویژه افراد مبتلا به حضور در کودکان ، معرفی کرده اند.خشونت و اعتراضات همراه با افزایش احساسات و لفاظی های ضد LGBTQ بوده است.پسران افتخار ، یک گروه راست افراطی افراطی ، در بعضی موارد وقایع را در کالیفرنیا و تگزاس تعطیل کرده اند و تیراندازی در Club Q در کلرادو اسپرینگز باعث کشته شدن پنج نفر شد.

اعضای جامعه در 20 نوامبر 2022 به قربانیان تیراندازی جمعی در Club Q می پردازند ، پرچم غرور را به خود اختصاص می دهند.
آغاز ثبت نام ولوم تریدینگ پیشرفته
ترتیبی که برای خواندن این مقالات به شما پیشنهاد می کنیم:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاه ها (0)

    هنوز دیدگاهی ثبت نشده
    اولین باش
ثبت دیدگاه
با تشکر از نظرات شما