آکادمی ICF مارکت
اولین مرکز آموزش ولوم تریدینگ در ایران

5 موردی که برای شروع روز خود باید بدانید

5 موردی که برای شروع روز خود باید بدانید

گلدمن به اردوگاه صعودی و چین می پیوندد ، تجارت بین بزرگترین اقتصاد جهان به یک رکورد نزدیک است و شرکت کنندگان داووس در مورد تورم ، نرخ بهره و بحران آب و هوا بحث می کنند.- کریستین آکوینو

گاوها

بازگشایی چین پیش بینی های صعودی از استراتژیست ها و مدیران پول در سراسر جهان را بر عهده دارد.مورگان استنلی و گلدمن ساکس در سال جاری می بینند که سهام چینی حدود 10 ٪ افزایش یافته است ، در حالی که سرمایه گذاری های ثروت جهانی Citi صعود بیشتری را در حدود 20 ٪ مشاهده می کند.در همین حال ، تحلیلگران ING می گویند که برنت نفت خام امسال می تواند 100 دلار گذشته باشد ، در حالی که استراتژیست های گلدمن می بینند که مس 10،000 دلار قبل از پایان دسامبر به عنوان احیای مصرف ، می بینند.به طور جداگانه ، رایان کوهن ، سرمایه گذار سهام Meme ، در علی بابا سهم داشته است و به رهبر تجارت الکترونیکی فشار می آورد تا بیشتر سهام خود را خریداری کند ، در یک مورد نادر از فعالیت که یک شرکت برجسته چینی را هدف قرار می دهد.

روابط تجاری

تجارت بین ایالات متحده و چین برای شکستن سوابق در مسیر است ، سیگنالی از پیوندهای انعطاف پذیر بین اقتصادهای برتر جهان در میان لفاظی های داغ امنیت ملی در واشنگتن و ترس از جداشدگی.با این حال ، برخی از احتیاط ها وجود دارد.تجارت تا پایان سال کند شد ، زیرا تقاضای واردات ایالات متحده سرد شد و چین برای مدیریت محدودیت های Covid خود تلاش کرد.و داده های تجارت برای تورم تنظیم نشده است ، به این معنی که ارقام بالاتر دلار ممکن است به کالاهای بیشتری ارسال نشده ترجمه نشود.

مشکلات داووس

تعداد زیادی از شرکت کنندگان داووس وجود دارد که هنوز بیش از حد روی تورم ، نرخ بهره و عوامل اقتصادی موقت متمرکز شده اند.به گفته اندرو فارست ، میلیاردر معدن ، آنچه باید در مورد آنها فکر کنند ، بحران آب و هوا است.با این حال ، معاون صدراعظم آلمان هبک هشدار داد که خطر جنگهای تجاری اضافی "بسیار زیاد" است.مدیر اجرایی Vimeo ، آنجالی سد گفت: و این برای مدیران و رهبران تجارت است که از ترک آرامش جلوگیری کنند.

بازارهای پایین

دیروز بعد از تعطیلات ایالات متحده ، شکل می گیرد که یک سهام پایین در سهام باز است.قراردادهای مربوط به شاخص های S&P 500 و NASDAQ 100 از هر ساعت 5:38 بامداد در نیویورک حداقل 0.3 ٪ کاهش می یابد ، به دنبال حرکت پایین تر برای سهام اروپایی به رهبری ضرر در کالاهای مصرفی ، خرده فروشی و سهام رسانه.خزانه ها در حال کشویی هستند و منحنی های عملکردی در حال افزایش است و دلار بین سود و ضرر نوسان دارد.

برای به دست آوردن روز معاملاتی در انگلستان و اروپا ، نسخه جدیدترین شهر را بررسی کنید.

آمدن

ساعت 8:30 دقیقه بعد از ظهر ، آخرین خواندن را برای سنجش تولید نیویورک به همراه ارقام تورم کانادا دریافت خواهیم کرد.رئیس جمهور جو بایدن قرار است ساعت 11:15 دقیقه بعد از ظهر با همتای هلندی خود مارک روت دیدار کند و جان ویلیامز رئیس جمهور فدرال رزرو نیویورک ساعت 3 بعد از ظهر صحبت خواهد کرد.گلدمن ، مورگان استنلی و یونایتد ایر در بین درآمد کلیدی امروز.

آیا شواهدی از مارپیچ قیمت دستمزد می بینید؟آیا هزینه حمل و نقل بالا می رود یا پایین می آید؟در آخرین بررسی پالس MLIV به ما اطلاع دهید.

آنچه ما خوانده ایم

این چیزی است که طی 24 ساعت گذشته چشم ما را به خود جلب کرده است:

  • مایکروسافت "به زودی" به خدمات مبتنی بر ابر اضافه می کند
  • رئیس اعتبار سوئیس در مورد کاهش پاداش در "سال وحشتناک" هشدار می دهد
  • Citigroup و Bank of America تأمین مالی شرکتهای سوخت فسیلی
  • جمعیت چین برای اولین بار از دهه 1960 کاهش می یابد
  • "آفتابگردان" ون گوگ یک نبرد قانونی را برانگیخته است
  • رئیس جمهور پیشین برزیل فلوریدا ، سردرد دیپلماتیک را سوخت
  • طالبان نمونه اولیه اولین سوپراسپرت خانگی افغانستان را رونمایی می کند

و سرانجام ، این چیزی است که جو به امروز صبح علاقه مند است

این شروع خوبی برای سال برای دارایی های ریسک بوده است.S&P 500 پس از در سال 2022 ، در ژانویه بیش از 4 ٪ افزایش یافته است.برای NASDAQ سود به 6 ٪ نزدیک است.

با این حال ، یک نمودار که نمی توانم چشمم را از بین ببرد ، گسترش 3M-2Y است که در یک وارونگی عمیق قرار دارد و نشان می دهد که قبل از مدت طولانی ، پیاده روی فدرال رزرو به کاهش نرخ تبدیل می شود.

بنابراین شرایطی که باعث کاهش نرخ نرخ می شود چیست؟خنک کننده بسیار سریع تورم.فرود سخت/رکود اقتصادی؟شاید.به نظر می رسد این یکی از نگرانی های بزرگ در داووس در حال حاضر است.دو سوم اقتصاددانان که توسط مجمع جهانی اقتصاد رأی داده شده اند ، انتظار دارند که در سال 2023 رکود جهانی در سراسر جهان داشته باشند. نظرسنجی دیگری از مدیران جهانی که توسط PricewaterhouseCoopers انجام شده است ، بدترین رشد رشد خود را از زمان شروع نظرسنجی در سال 2011 به ثبت رساند.

گفته می شود ، حداقل در ایالات متحده ، جالب است که برای همه صحبت های رکود اقتصادی این روزها ، در حال حاضر داده ها در صورتی که برعکس نشان می دهد.نه تنها نرخ بیکاری فقط به 50 سال پایین سقوط کرد ، بلکه شاخص های دیگری نیز وجود دارد که ممکن است حرکت مثبت نشان دهد.

در Freightwaves ، کریگ فولر می نویسد: "داده های حمل و نقل اولیه و بررسی کانال ها نشان می دهد که بازار حمل و نقل می تواند تثبیت کننده باشد و آسمان واضح تر جلوتر باشد. در طول هفته گذشته ، ما با مدیران باری بی شماری صحبت کرده ایم که ذکر کرده اند که دو هفته اولسه ماهه اول بهتر از آنچه انتظار می رفت ، شکل می گیرد ، انتظارات بعد از چنین اوج ضعیف بسیار کم بود. "

در همین حال ، اقدامات مختلف فعالیت مصرف کننده قوی است.به تازگی در پادکست ، میهمان ما نیل دوتتا فقط تا حدودی زبان به گونه ای شوخی کرد که رسیدهای گیشه آواتار سنج بهتر فعالیت اقتصادی نسبت به ISM است.و ، خوب ، به نظر می رسد که آنها نیز گرم می شوند.

در همین حال ، در یک نمودار نمودار اخیر ، Torsten Slok ، اقتصاددان ارشد آپولو ، تعدادی از اقدامات مصرف کننده دیگر - ترافیک هوایی ، رزرو هتل ، حضور در برادوی ، رزرو رستوران ، حتی اقدامات تحرک NYC را ذکر کرد - که هنوز هم در جهت درست روند دارند.

از طرف شرکت ، کاغذ تجاری برجسته در جهت درست است.

در همین حال ، از منظر جهانی ، شما انگیزه مثبت از بازگشایی چین دارید ، اگرچه میزان تأثیر آن البته TBD است.

بنابراین ، در حالی که مدیران از رکود اقتصادی غافل می شوند ، و غم و اندوه بر عناوین حاکم است ، حداقل در این لحظه به نظر می رسد (استفاده از عبارتی که مردم دیگر زیاد از آن استفاده نمی کنند) وجود دارد.

البته ، اگر بانک های مرکزی به عنوان ابزار نهایی برای دفن تورم متعهد به رکود اقتصادی باشند ، پس باید این یک کلاه را بر خوش بینی هر کسی بگذارد.

جو ویسنتال بلومبرگ را در توییتر thestalwart دنبال کنید

آغاز ثبت نام ولوم تریدینگ پیشرفته
ترتیبی که برای خواندن این مقالات به شما پیشنهاد می کنیم:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاه ها (0)

    هنوز دیدگاهی ثبت نشده
    اولین باش
ثبت دیدگاه
با تشکر از نظرات شما