آکادمی ICF مارکت
اولین مرکز آموزش ولوم تریدینگ در ایران

تصمیم گیری

تصمیم گیری

جلسه ای از متحدین اوکراین در آلمان در مورد تحویل سلاح های قدرتمندتر به کیف نشان می دهد که چشم انداز ژئوپلیتیکی در سال گذشته چقدر تغییر کرده است.

مسئله اصلی تانک های سنگین و تولیدی غربی و عدم تمایل آلمان برای ارسال قفسه برتر ، پلنگ استاندارد ناتو-استاندارد 2 به اوکراین است.کیف می گوید که به آنها نیاز دارد تا در برابر حمله بالقوه جدید روسیه دفاع کنند و قلمرو را پس بگیرند.

خواندن کلیدی:

  • تانک های آلمانی برای اوکراین گیر کرده اند زیرا ایالات متحده در برابر ارسال خود مقاومت می کند
  • ایالات متحده در حال ارسال وسایل نقلیه زرهی اوکراین در بسته 2.5 میلیارد دلاری است
  • دروس ناتو از جنگ در اوکراین: دفاع بیشتر هوایی ، مهمات
  • اوکراین به دنبال سلاح برای ضرب و شتم روسیه است: این چیزی است که به دست آورده است
  • پوشش نورد جنگ ما را در اینجا دنبال کنید.

صدراعظم آلمانی اولاف شولز به بلومبرگ گفت این هفته او "تنها نمی رود" در مورد این مسئله و فقط با متحدین عمل خواهد کرد.شب گذشته ، هرچند ، وزیر دفاع جدید وی ، بوریس پیستوریوس ، به نظر می رسد که از اظهارات سایر مقامات آلمانی بازگردد و گفت که آنها می خواهند ایالات متحده موافقت کند که ابتدا مخازن نبرد خود را ارسال کند.

واشنگتن از بین رفته است.این گفته می شود که سوخت بالا و نیازهای نگهداری ممکن است باعث ایجاد ارزش محدود به اوکراین شود.پلنگ ها ، متعلق به وفور کشورهای ناتو در اروپا ، زودتر آماده می شوند و به آموزش کمتری نیاز دارند.

شولز در دهه های پس از جنگ جهانی دوم با کمک به بازو اوکراین و تعهد تعمیرات اساسی نظامی ، از وضعیت صلح آمیز آلمان تغییر چشمگیری کرده است.اما هنوز ترس در برلین و در بین متحدین دیگر وجود دارد که ممکن است افزایش درگیری بین روسیه و ناتو به پایان برسد.

برخی دیگر استدلال می کنند که یک ضرورت اخلاقی وجود دارد.هفته گذشته انگلیس این پرونده را انجام داد که اولین متحد شد که تعهد به ارسال 14 تانک نبرد رقیب کرد ، در حالی که لهستان می گوید با متفقین کار می کند تا 100 پلنگ را به اوکراین بفرستد - برخی از بالقوه حتی بدون رضایت آلمان ، اگر برلین انجام ندهد.آن را بدهید.

پوتین روز چهارشنبه به کارگران کارخانه دفاعی در سن پترزبورگ گفت که پیروزی روسیه "تضمین شده" است ، و فشار بر ارتش خود پس از یک سری از شکست های میدان نبرد ، فشار می آورد.

با توجه به اینکه هر دو طرف برای حمله های بالقوه بهاری آماده می شوند ، سؤال این است که چه کسی ابتدا چشمک می زند.

یک مخزن پلنگ آلمانی ساخته شده.عکاس: فیلیپ گلاند/گتی تصاویر

اینجا را کلیک کنید تا تصاویر سیاسی قانع کننده این هفته.و اگر از این خبرنامه لذت می برید ، در اینجا ثبت نام کنید.

عناوین جهانی

بدون پیش فرض |میچ مک کانل ، رهبر جمهوریخواه سنا ، نگرانی هایی را مبنی بر اینکه دولت آمریكا در اواخر سال جاری به طور پیش فرض بر تعهدات خود خواهد بود ، رد كرد ، هنگامی كه وزارت خزانه داری از پول خارج می شود ، زیرا محافظه كاران سخت خطوطی كه خواستار هزینه های خود هستند ، باعث می شوند كه درگیری بر سر افزایش بدهی را افزایش دهند.درگیری در حال تعلیق نگرانی هایی را که ایالات متحده با تکرار سال 2011 روبرو است ، هنگامی که یک مبارزه درگیر در بالا بردن سقف بازارهای مالی را به وجود آورد و بهبود اقتصادی را به خود جلب کرد ، برانگیخته است.

ما بدون نمایش |یک گروه برجسته به طور آشکار از جلسه این هفته نخبگان جهانی در داووس: آمریکایی ها غایب بودند.سیاست ایالات متحده برای بحث و گفتگو درباره همه چیز در شهر اسکی سوئیس ، از رئیس قانون آب و هوا و مالیات ، جو بایدن در ماه آگوست به سؤال مهم جهانی در مورد اینکه آیا ایالات متحده به طور پیش فرض بدهی خود را تصویب خواهد کرد ، مهم بود.با این حال ، نه او و نه کسی از کاخ سفید در آن شرکت نکردند.

  • بایدن گفت که وی در مورد کار با کشف اسناد طبقه بندی شده در دفتر خصوصی خود و خانه ویلمینگتون "پشیمان نیست" ، و پیش بینی کرد که تحقیقات هیچ گونه تخلف پیدا نمی کند.

از بین بردن ناگهانی محدودیت های صفر Covid Covid در ماه دسامبر به این معنی است که صدها میلیون نفر برای اولین بار از سال 2019 برای اولین بار در تعطیلات قمری به خانه می روند. این سفر به خطر می افتد که بیشترین شیوع Covid-19 جهان را شارژ می کند و آن را به هر یک از این موارد گسترش می دهد.گوشه کشورپیش بینی می شود حدود 2.1 میلیارد سفر در دوره جشنواره بهاری 40 روزه انجام شود که تعداد آنها از سال گذشته دو برابر است.

لحظه میراث |بعد از اینکه بیش از یک میلیون نفر دیروز در اعتراض به برنامه دولت فرانسه برای افزایش سن بازنشستگی به 64 سال از 62 نفر به خیابان ها رفتند ، مشخص است که امانوئل ماکرون در دستان خود دعوا دارد.همانطور که ویلیام هوروبون گزارش می دهد ، با نه رئیس جمهور و نه اتحادیه های کارگری ، این مرحله برای یک مبارزه طولانی مدت تعیین شده است.

بهترین نظر بلومبرگ

  • قوهای سیاه برای خروس به کنگره می آیند: جان Authers
  • ترکیه باید سوئد و فنلاند را به ناتو اجازه دهد: جیمز استاویدیس
  • استعفای Jacinda Ardern نهایی است: بث کویت

پاکسازی کمونیستی |یک کشور کمونیست یک طرفه مانند چین ، بسیاری از آنچه در ویتنام تحت عنوان نگوین Phu Trong رئیس حزب اتفاق می افتد مات است.فیلیپ هاجمانز گزارش می دهد که برکناری رئیس جمهور این هفته پس از آنکه وی مسئولیت سیاسی را برای پرونده های فساد به عهده گرفت ، مداحی از درایو ضد پیوند شی جینپینگ در چین دارد و در را برای ترونگ باز می کند تا جانشین را برای اجرای ویتنام تنظیم کند.

توضیح دهنده هایی که می توانید استفاده کنید

  • سقف بدهی چیست و آیا ایالات متحده آن را بالا می برد؟
  • چرا انتخاب مجدد اردوغان در ترکیه شرط مطمئن نیست
  • نبرد سقف بدهی فدرال برای پول شما به چه معنی است

مارس در لیما |معترضین مناطق روستایی پرو دیروز صدها مایل در کامیون ها و اتوبوس ها به مرکز شهر لیما سفر کردند تا علیه دولت شکننده رئیس جمهور دینا بولوارته تجمع کنند.هنگامی که بحران سیاسی این کشور وارد هفته هفتم خود شد ، پلیس در Riot Gear گاز اشک آور را در نزدیکی کنگره شلیک کرد ، در حالی که درگیری بین جمعیت و نیروهای امنیتی در خارج از پایتخت ادامه یافت و در آنجا بیش از 100 محاصره بزرگراه باقی مانده است.

تظاهرکنندگان روز پنجشنبه با پلیس شورش در آرکیپا برخورد می کنند.عکاس: دیگو راموس/AFP/Getty Images

تلویزیون بلومبرگ و رادیو تعادل هوا با دیوید وستین در روزهای هفته از 12 تا 1 بعد از ظهر ET ، با ساعت دوم در رادیو بلومبرگ از 1 تا 2 بعد از ظهر ET.می توانید کانال های بلومبرگ و آنلاین را از اینجا تماشا و گوش دهید.

اخبار باید توجه داشته باشید

  • ایالات متحده ابراز بی حوصلگی با ترکیه نسبت به مقاومت خود در برابر تصویب سوئد و فنلاند عضو ناتو اعلام کرده است.
  • یک سیاستمدار تأثیرگذار ژاپنی ، آکیرا اماری ، وزن خود را در پشت کارزار گسترده واشنگتن برای مهار جاه طلبی های تراشه چین پرتاب کرده است و هشدار می دهد که پکن بخشی از گروهی از کشورهایی است که به دنبال هژمونی جهانی هستند و باید مهار شوند.
  • به گفته دادگاه ، پلیس مخفی نیجریه در حال تحقیق در مورد فرماندار بانک مرکزی گودوین امفیل به اتهام جرایم مالی مربوط به برنامه های وام عمومی چند میلیارد دلاری کشور است.مدافعان بانکدار می گویند سیاستمداران مخالف اصلاحات اخیر ارزی در پشت این تحقیق هستند.
  • رئیس جمهور دموکراتیک ، رئیس جمهور کنگو ، فلیکس Tshisekedi با انتقاد از قرارداد 6.2 میلیارد دلاری مواد معدنی برای زیرساخت با چین ، گفت: بزرگترین تولید کننده جهان یک باتری کلیدی در جهان از این معامله سود نبرد.

مسابقه پاپ (بدون تقلب!) اکنون کدام کشور بزرگترین جمعیت جهان را دارد؟پاسخ های خود را به yallspower@bloomberg.net ارسال کنید.

و سرانجام ... مسابقه نخست وزیر بعدی نیوزیلند به دنبال تصمیم شوک Jacinda Ardern برای استعفا ، گسترده است ، در حالی که معاون وی گرانت رابرتسون تأیید کرد که وی به دنبال این کار نخواهد بود.حزب کارگر روز یکشنبه به یک رهبر رای خواهد داد تا آن را در ماه اکتبر به انتخابات برساند ، و سهام برای مهمانی که در میان ناامیدی های تورم و نابرابری اجتماعی ، محبوبیت آن را مشاهده کرده است ، زیاد است.ما در اینجا مدعیان احتمالی را بیان می کنیم.

ardernعکاس: هاگن هاپکینز/گتی تصاویر
آغاز ثبت نام ولوم تریدینگ پیشرفته
ترتیبی که برای خواندن این مقالات به شما پیشنهاد می کنیم:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاه ها (0)

    هنوز دیدگاهی ثبت نشده
    اولین باش
ثبت دیدگاه
با تشکر از نظرات شما