آکادمی ICF مارکت
اولین مرکز آموزش ولوم تریدینگ در ایران

به سمت پیش فرض

به سمت پیش فرض

این خطر هرگز بیشتر نبوده است که بزرگترین اقتصاد جهان برای اولین بار می تواند بدهی ملی خود را پیش فرض کند.

دولت آمریكا به حد وام قانونی خود رسیده است-31.381 تریلیون دلار-و جمهوریخواهان راست افراطی در مجلس ، در ازای بلند كردن سقف ، مانند گذشته ، از کاخ سفید خواستار امتیازاتی هستند ، مانند کاهش هزینه ها ، مانند گذشته در طی این سالها.

خواندن کلیدی:

  • کاخ سفید می گوید بایدن در مذاکرات بدهی مک کارتی مذاکره نمی کند
  • خزانه داری حدود 500 میلیارد دلار از صندلی پس از محدودیت بدهی برخوردار است
  • سقف بدهی چیست و آیا ایالات متحده آن را بالا می برد ؟: QuickTake
  • ترامپ خواستار حق الزحمه جمهوریخواهان در مبارزه با بدهی است
  • وعده بدهی مک کانل ممکن است فشار SAP McCarthy برای کاهش هزینه ها

رئیس جمهور جو بایدن در حالی که هشدار دادن به پیش فرض به معنای "مصیبت" است ، کاهش هزینه ها را رد می کند.تحلیلگران می گویند که می تواند بازارهای جهانی اوراق قرضه را بی ثبات کند.

دیگران از جمله میچ مک کانل ، رهبر جمهوریخواه سنا ، می گویند که توافق اجتناب ناپذیر است ، و بایدن موافقت کرده است که حداقل با کوین مک کارتی ، رئیس مجلس جمهوریخواه جدید ، در مورد آن صحبت کند.وزارت خزانه داری حدود 500 میلیارد دلار اقدامات خارق العاده ای دارد که می تواند از آن استفاده کند تا ایالات متحده بتواند پیش فرض پرداخت را گول بزند در حالی که کنگره معامله ای را ارائه می دهد.

با این وجود ، با سازش یک کالای کمیاب در پایتخت ، این یک کار هرکولایی خواهد بود که یک میانه را پیدا کنید که هم برای دولت بایدن و هم برای دونالد ترامپ بال از خانه GOP قابل قبول باشد.

یکی از ایده های شوخی این است که جنت یلن ، وزیر خزانه داری می تواند همه چیز را با صرفه جویی در یک سکه 1 تریلیون دلاری و واریز آن در فدرال رزرو ، از بین ببرد.تاکنون او رفتار می کند که گویی حد بدهی واقعی است و به اقدامات کنگره نیاز دارد.

پس چگونه پایان می یابد؟کسی قبل یا بعد از یک پیش فرض چشمک می زند ، که می تواند مدتی در سه ماهه سوم امسال بیاید.یا طرف های بایدن با لیبرال هایی که استدلال می کنند محدودیت باید به عنوان غیرقانونی نادیده گرفته شود و وام را حفظ کند.

خطرناک؟قطعاًبایدن همچنین در مورد اختلاف نظر در مورد کشف اسناد طبقه بندی شده در دفتر و خانه خود پذیرفته شده است و محبوبیت وی در نظرسنجی ها در حال کاهش است.

اما از آنجا که او قبل از پیشنهاد مورد انتظار برای انتخاب مجدد سال آینده ، پایگاه سیاسی خود را آتش می زند ، ممکن است بازی بهتری نباشد.- الکس وین

بایدن و مک کارتی.منبع: اندرو هرر/بلومبرگ

برای خبرنامه Bloomberg BusinessWeek برای دیدگاه های منحصر به فرد و گزارش های اصلی هر آخر هفته در اینجا ثبت نام کنید.و اگر از این خبرنامه لذت می برید ، در اینجا ثبت نام کنید.

عناوین جهانی

وضعیت شرم آور |ظهور دسته دیگری از مطالب طبقه بندی شده موجود در خانه بایدن در دلاور ، حتی اعضای حزب خود را از وی ناراحت کرده است.متحدین دموکراتیک با تعجب و نگرانی روزافزون از اخبار در آخر هفته پاسخ دادند که مأمورین اف بی آی از زمان اعلام وکلای وی ، کشف دوم را کشف کردند.

مخازن توزین |جوزپ بورل ، رئیس سیاست خارجی این بلوک ، به خبرنگاران گفت ، وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا در مورد سؤال از تحویل تانک به اوکراین در بروکسل بحث خواهد کرد ، و افزود که وی شخصاً معتقد است "این نوع اسلحه ها باید ارائه شود."فرستاده برتر لتونی آلمان را به دلیل بی احتیاطی خود در ارسال تانک های پلنگ 2 مورد انتقاد قرار داد و گفت دیگر "استدلال های خوبی" برای امتناع از سلاح های سنگین تر که کیف است ، وجود ندارد.

  • روسیه در مرکز یک مسیر حمل بار ریلی قرار دارد که تولید کنندگان اسلحه غربی را با عرضه پایدار فلزات نادر زمین مورد نیاز برای ساخت میکروچیپ ها ، الکترونیک و مهمات مورد استفاده در سلاح های مدرن قرار می دهد.

بزرگترین شرکت های روسیه ، حتی کسانی که به طور مستقیم از تحریم های اخیر هدف قرار نگرفته اند ، در حال دور زدن وال استریت برای بازپرداخت بدهی معوق خود هستند پس از این سرکوب ، لوله کشی مالی مورد نیاز برای اوراق بهادار را مختل کرد.بازار بین المللی اوراق بهادار شرکت این کشور حدود 12.7 میلیارد دلار کاهش یافته است زیرا حمله به اوکراین باعث شده است که ایالات متحده ، انگلیس و اتحادیه اروپا از دسترسی روسیه به سرمایه خارجی جلوگیری کنند.

Covid Toll |چین گفت که تعداد کشته شدگان مربوط به Covid در هفته قبل از تعطیلات سال نو قمری بیش از 12600 نفر در صدر قرار دارد ، در حالی که یک مقام ارشد بهداشتی گفت که حدود 80 ٪ از جمعیت از آنجا که کنترل ویروس به طور ناگهانی در اواخر سال گذشته برچیده شده است ، آلوده شده اند.مقامات این کشور 1.4 میلیارد نفری به دلیل باریک شدن چشمگیر تعریف آن از مرگ Covid-19 و متوقف کردن گزارش های روزانه Caveload ، تحت آتش سوزی قرار گرفته اند.

بهترین نظر بلومبرگ

  • ایالات متحده می توانست از تایوان از چین دفاع کند - با هزینه زیادی: Tobin Harshaw
  • آتش بس شکننده یمن برای زنده ماندن به کارهای خوبی احتیاج دارد: بابی قوش
  • جو مانچین ممکن است مهم برای جلوگیری از بحران بدهی باشد: متیو yglesias

صورتحساب مالیات |پس از آنكه نادیم زاهاوی ، رئیس حزب محافظه کار گفت كه وی با امور مالیاتی خود بی دقتی بوده است ، پرونده ای كه برای نخست وزیر ریشی سوناک حواس پرتی شده است ، به حزب حاكم انگلیس بازگشت.پذیرش توسط زاهاوی ، صدراعظم سابق Exchequer ، پس از گزارش آخر هفته مبنی بر اینکه ماه گذشته موافقت کرد مجازات به مقامات مالیاتی را به عنوان بخشی از تسویه حساب 4.8 میلیون پوندی بپردازد.

توضیح دهنده هایی که می توانید استفاده کنید

  • آلمان و فرانسه به دنبال هزینه های عظیم برای رقابت با ما هستند
  • آنچه اروپا با تحریم های گسترده تر بر روی نفت روسیه خطر دارد
  • دادخواست 11 میلیارد دلاری نیجریه بزرگترین اقتصاد آفریقا را تهدید می کند

هدف بلندپروازانه |نخست وزیر نارندرا مودی از هر سلف نزدیکتر است که بتواند ادعا کند که هند سرانجام پتانسیل اقتصادی خود را برآورده می کند.با این حال ، همانطور که کای شولتز و وریشتی بنیوال توضیح می دهند ، او باید با اشکالاتی از مقیاس استثنایی کشور کشتی بگیرد: بقایای نوار قرمز و فساد که باعث کاهش سرعت هند شده است ، و نابرابری آشکار که ملت 1.4 میلیارد نفر را تعریف می کندواد

تلویزیون بلومبرگ و رادیو تعادل هوا با دیوید وستین در روزهای هفته از 12 تا 1 بعد از ظهر ET ، با ساعت دوم در رادیو بلومبرگ از 1 تا 2 بعد از ظهر ET.می توانید کانال های بلومبرگ و آنلاین را از اینجا تماشا و گوش دهید.

اخبار باید توجه داشته باشید

  • کریس هیپکینز ، نخست وزیر نیوزیلند ، اقتصاد را در اولویت قرار می دهد زیرا رکود اقتصادی از بین می رود و ممکن است برخی از سیاست های پیشینی ژاکیندا آردن را در حالی که می خواهد پیش از انتخابات اکتبر به پیروزی برسد ، به دست آورد.
  • آفریقای جنوبی در ماه آینده در اثر انتقادات از موضع غیرقانونی خود در مورد جنگ در اوکراین ، از تمرینات دریایی برنامه ریزی شده خود با روسیه و چین دفاع کرد.وزیر امور خارجه روسیه ، سرگئی لاوروف امروز با همتای خود در آفریقای جنوبی در این کشور دیدار کرد.
  • اسلواکی یک قدم نزدیک به انتخابات عمومی اولیه با هدف پایان دادن به یک بن بست سیاسی یک ساله که باعث فروپاشی دولت در ماه گذشته شد ، برداشت.
  • آرژانتین و برزیل در مراحل اولیه تجدید مذاکرات در مورد تشکیل ارز مشترک برای معاملات مالی و تجاری قرار دارند و یک برنامه غالباً مورد بحث را احیا می کنند که با موانع سیاسی و اقتصادی متعددی روبرو خواهد شد.
  • رهبر مخالف کنگو ، مویز کاتومبی گفت که وی در صورت پیروزی در انتخابات در اواخر سال جاری ، یک برنامه بحث برانگیز برای اجازه دادن به حفاری برای نفت و گاز در یکی از مهمترین غرق های کربن جهان را لغو می کند.

با تشکر از 56 نفری که به مسابقه جمعه پاسخ دادند و به الکس جورج بژان ، که اولین کسی بود که هند را به عنوان کشور با بزرگترین جمعیت جهان معرفی کرد ، تبریک گفت.

و سرانجام ... اعتراضات سیاسی پرو اکنون با تصمیم دولت برای بستن مکانهای باستان شناسی مشهور جهان ماچو پیچو و اینکا دنباله تا زمان اطلاع بیشتر ، به بخش گردشگری رسیده است.ملت آند هفته ها شاهد تظاهرات خشونت آمیز علیه رئیس جمهور دینا بولوارته بود زیرا او جایگزین پدرو کاستیلو ، استیضاح و زندان شد.دولت گفت: سایت های میراث جهانی یونسکو برای اطمینان از امنیت گردشگران و جمعیت عمومی بسته شده است.

سایت باستان شناسی ماچو پیچو در پرو.عکاس: راجر پارکر/بلومبرگ
آغاز ثبت نام ولوم تریدینگ پیشرفته
ترتیبی که برای خواندن این مقالات به شما پیشنهاد می کنیم:

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاه ها (0)

    هنوز دیدگاهی ثبت نشده
    اولین باش
ثبت دیدگاه
با تشکر از نظرات شما